חדשות בארץ

מפקד המשטרה הפלסטינית בחברון "סייע לכיבוש" – והושעה מתפקידו

אחמד אבו אל-רב צולם כשהוא עוזר לחיילי צה"ל להחליף גלגל ברכבם הצבאי. בעקבות הסערה שפרצה, הוא הושעה מתפקידו וזומן לשימוע בפני ועדת חקירה של המשטרה הפלסטינית ברמאללה

נתפס בקלקלתו? אבו אל-רב (במדי שוטר מקדימה), תמונת ארכיון (צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90)נתפס בקלקלתו? אבו אל-רב (במדי שוטר מקדימה), תמונת ארכיון (צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90)
אא

מפקד המשטרה הפלסטינית במחוז חברון, אחמד אבו אל-רב, הושעה מתפקידו, לאחר שתועד כשהוא מסייע לחיילי צה"ל להחליף צמיג ברכב הצבאי בו נסעו.

האירוע ה'מביך' מבחינתו של אבו אל-רב התרחש באזור העיירה יטא שבדרום הר חברון. היה מי שטרח לצלם את תמונותיו של המפקד הפלסטיני כשהוא עוזר לחיילים שברכבם אירע תקר. התמונות הופצו ברשתות החברתיות הפלסטיניות וחוללו סערה. אבו אל-רב הואשם כי "סייע לכיבוש", ומפקד המשטרה הפלסטינית, חאזם עטאללה, הורה על השעייתו. הוא זומן לשימוע בפני ועדת חקירה, שצפוי להיערך היום במפקדה המשטרתית ברמאללה. דובר המשטרה הפלסטינית, לואי ארזיקאת, מסר כי סגנו של אבו אל-רב ימלא את מקומו באופן זמני.

תומכי חמאס ברשת מתענגים על ההזדמנות שנקרתה בדרכם לחבוט ברשות הפלסטינית, שגם בימים כתיקונם זוכה מהם לחרפות וגידופים על התיאום הביטחוני שלה עם ישראל. הגולשים הזועמים דורשים שלא להסתפק בהשעייתו של אבו אל-רב אלא להדיחו מן המשטרה.

בחלק מהתמונות ה'מפלילות' מופיע אדם נוסף – כמאל מוח'אמרה, מזכיר ארגון הפת"ח בעיירה יטא. בראיון לאתר "מען" סיפר מוח'אמרה כי האירוע התרחש ביום ראשון, כאשר במהלך סיור שערכו באזור סוסיא עצר אותם רכב צבאי שחסם את הדרך, והחיילים ביקשו מהם ציוד לצורך החלפת גלגל. אך החיילים לא הצליחו במשימה: "לאחר זמן רב של המתנה, הציע אבו אל-רב את עזרתו. הוא אכן הצליח, ועזבנו את המקום".

(צילום: מתוך הרשתות החברתיות)(צילום: מתוך הרשתות החברתיות)

תגיות:חברוןהמשטרה הפלסטיניתצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה