מידע על הפלות

אוסטרליה: התינוק המת "חזר לחיים" לאחר מגע האם

מדהים: תושבת אוסטרליה שילדה תאומים התבשרה כי אחד מהם לא שרד בלידה - ומת. האם התעקשה להיפרד בדרכה המיוחדת, והילד הראה סימני חיים. נס רפואי מרגש

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא
רגע הלידה הוא אחד הרגעים החשובים והמשמחים ביותר בחיים, אולם בעבור קייט ודיוויד אוג מאוסטרליה, הייתה זו חוויה מטלטלת ורוויית אימה.

זמן קצר לאחר שילדה קייט את זוג התאומים שלה, ניגשו אליה הרופאים ובישרו לה כי רק אחד מהם שרד במהלך הלידה, ואילו השני – ג'יימי, שנולד בשבוע ה-27 לחייו, נפטר. לבקשת האם, הגישה לה האחות את בנה המת, בכדי שתוכל להיפרד ממנו, להגיד שלום.

אלא שברוב תושייתה, במקום להיפרד, החלה קייט לדבר 'אל ליבו' של בנה המת, תוך כדי מגע באצבעות ידיו. במשך שעתיים תמימות, שכב ג'יימי הקטן על גופה של אמו, בעודה מחבקת אותו ומדברת אליו מילים של חיבה ואהבה. "אחותך התאומה אמילי בסדר", לחשה קייט באוזנו של ג'יימי שלה, "אנחנו רוצים איתך איתנו".

לפתע קרה הבלתי יאומן, וג'יימי הקטן החל מתנשם בקול. "הייתי מבולבלת נורא. חשבתי לעצמי: 'אלוקים אדירים, מה קורה כאן?", משחזרת קייט בהתרגשות, "אך הרופאים לא נטעו בי יותר מדי תקוות. הם שבו ואמרו שמדובר רק ברפלקסים, ושזה לא יכול להיות שהילד חי".

למרות התחזיות הפסימיות, וכנגד כל הסיכויים - זמן קצר לאחר מכן, פקח ג'יימי את עיניו, ליפף בחוזקה את אצבעותיו סביב אצבעה של אמו, משך אותה אל פיו והחל 'לינוק' ממנה. מיותר לציין שלמראה נדיר שכזה, איש לא ציפה. סערה והתרגשות גדולה אחזו בסובבים. כל הרופאים ששהו בחדר באותה השעה הוכו בתדהמה, ואמרו כי מדובר בנס רפואי של ממש.

על השאלה מה גרם לה להגיב כפי שהגיבה, מיד לאחר שהתבשרה כי בנה מת, ענתה קייט אוג: "זה ילד שנשאתי ברחמי במשך יותר משישה חודשים, כך שהתגובה שלי כאם הייתה מובנת מאליה: רציתי להחזיק אותו, לפגוש אותו. רציתי שיידע מיהם הוריו, ושיידע שאהבנו אותו לפני שהוא מת".

עוד הוסיפו בני הזוג אוג ואמרו: "כשהוא פקח את עיניו, חשבנו לעצמנו: 'איזו ברכה, שזכינו לראות את צבע עיניו לפני שהוא מת'. כעת, אנחנו מרגישים ממש בני מזל".

לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה לנשים למניעת הפסקות היריון: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל  kalina@htv.co.il

תגיות:הפלותהפלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה