מעניין

למי לתרום כליה? אם סינית נאלצה לבחור בין שני בניה

משימה בלתי אפשרית: אם סינית נאלצה לבחור למי מבין שני בניה, תתרום את הכליה שתציל את חייו. למרות ששני הבנים סובלים מאותה מחלת כליות, אילץ הבן הבכור את אמו לבחור באחיו הצעיר

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

החלטה קורעת לב עמדה השבוע בפני ליאן רונגואה (באנגלית:  (Lian Ronghua- אם סינית שנאלצה לבחור אחד מבין שני בניה (ששניהם סובלים ממחלת אי-ספיקת כליות חמורה) – כדי לתרום לו את הכליה שלה. בבדיקות רפואיות שנעשו לשני ההורים, נמצא האב כבלתי מתאים לתרומת כליה, בשל לחץ הדם הגבוה ממנו הוא סובל. היחידה שהתאימה היא האם בת ה-51.

האם לפני כניסתה לחדר הניתוחהאם לפני כניסתה לחדר הניתוח

אבל איך בוחרים בין שני ילדים, בידיעה שהאחד יינצל וימשיך לחיות ואילו השני...? כך, במשך כמה שעות בכתה האם ולא הצליחה להחליט למי מבין הילדים תתרום את כלייתה. ההחלטה הפכה אף קשה יותר כאשר לי הייקינג (באנגלית: Li Haiqing), בנה הרופא של רונגואה בן ה-26, דחק באמו לתרום את הכליה לאחיו הצעיר.

האם עם בנה הרופא (עומד מימין). ויתר על התרומה כדי להציל את אחיו הצעירהאם עם בנה הרופא (עומד מימין). ויתר על התרומה כדי להציל את אחיו הצעיר

לפני הניתוח, פרצה רונגואה בבכי קורע לב ואמרה: "יש לי רק כליה אחת, ואני יכולה להציל רק בן אחד. זה לא משנה למי אני נותנת אותה, זה עדיין לא הוגן". המשפחה התווכחה שוב ושוב למי לתת את הכליה, אך בסופו של דבר הוחלט כי האח הצעיר, לי הייסונג (Li Haisong), הוא זה שחייו יינצלו קודם.

לי הייסונג הצעיר, נבחר לקבל את כליית אמולי הייסונג הצעיר, נבחר לקבל את כליית אמו

תגיות:רץ ברשתמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה