ספרים

טעימות מספר הקומיקס "המסע האמיץ של אביגדור"

היוצרת שירי כהן כתבה וציירה קומיקס איכותי על אורח חיים בריא לילדים. בואו לקבל טעימות מתוכו

אא

"המסע האמיץ של אביגדור" מעובד על פי ספרו רב המכר של הרב יחזקאל אסחייק: "חיים בריאים כהלכה".

אחרי ששינה את חייהם של עשרות אלפי אנשים בוגרים, הספר משנה פניו לכבוד הדור הצעיר, בשלב החיים בו קל יותר לחולל מהפך ולרכוש אורח חיים בריא, עפ"י התורה ועקרונות הרפואה המודרנית.

אביגדור, גיבור המסע, הוא ילד, כמו שיש לנו בבית, כמו שהיינו כולנו. הוא אוהב ממתקים ומאד משתדל לא לקום מאוחר. אבל זה קורה לו לצערו די הרבה. עד ש'ליבו' נכנס לתמונה. ליבו, יצור אדמדם, בדיוני ואקטיבי, משליך לעברו של אביגדור חוט, שהוא רק הקצה לפתרון התעלומה: מה קורה לנו ואתנו. יחד הם חודרים לתוך גופו של אביגדור, מגלים עולם חדש ולומדים איך להיטיב איתו ועם אביגדור. בין לבין הם נאבקים בגנב הנקניקיות הפרוותי והמסתורי, מתמודדים עם הוראות מוזרות למבחן הפומבי, עוקבים בחרדה אחרי 'גנרל בורקס' שהשתלט על הארמון, חודרים אל חדר הפיקוד של המוח הקורס מעייפות, פוגשים דמויות צבעוניות ומרתקות, ובעיקר, פוגשים את החיים הטובים באמת. 

'המסע האמיץ של אביגדור' מהווה בשורה להורים ולילדים כאחד, בהיותו מנגיש את כללי אורח החיים הבריא בעלילת קומיקס עשירה ומושכת, המאמנת את הילדים להגיע לשינוי מתוך עצמם, ולהביא לתוצאות מופלאות בעזרת ה'. בתוך הספר נמצא בונוס – משחק קופסה מיוחד. כתבה וציירה: שירי כהן.

מסע האמיץ עטיפה - הדמייהמסע האמיץ עטיפה - הדמייה

תגיות:ספריםספרי ילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה