חדשות בארץ

תרגיל פתע של צה"ל באזור הדרום: אין שינוי במצב הביטחוני

תרגיל שני בתוך חודש ימים. בצה"ל מציינים כי אין שינוי ברמת הכוננות, מדובר בהעצמת כשירות כוחות המשרתים באזור. עד שעות הלילה תורגש תנועת כלי רכב וטיס, ויישמעו קולות נפץ

אא

החל משעות הבוקר השתנה מראה הרחובות במרחב עוטף עזה. רכבי ביטחון וכלי טיס בנוכחות כבדה, וכן קולות נפץ רבים. התושבים מונחים שלא להיכנס לפאניקה מיותרת, שכן אין מדובר בשינוי ברמת הביטחון ברמה כזו או אחרת. מדובר בתרגיל פתע אותו הפעיל מפקד פיקוד הדרום, אלוף שלמה (סמי) תורג'מן, כבר לפנות בוקר, והתרגיל אמור להימשך עד לשעות הלילה.

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

תנועה ערה של רכבי הביטחון וכלי-הטיס תימשך אף היא עד לשעות הלילה, וכן קולות הנפץ בשל מתארים רבים של פעילות חבלנית.  בצה"ל מדגישים כי התרגיל מהווה חלק ממגוון פעילויות שנערכות על ידי כוחות הביטחון לאורך השנה כולה ובכל האזורים הרגישים. מטרת הפעילות הנוכחית בגזרת עזה היא כמובן להגביר ולהעצים את כשירות הכוחות המשרתים באזור.

רק לפני כשבועיים התקיים תרגיל רחב היקף שלא נראה מזה שנים, באזור יהודה ושומרון. התרגיל בדרום הוא השני בתוך חודש, מאז כניסתו של הרמטכ"ל החדש לתפקיד, האלוף גדי אייזנקוט.

עוד מציינים בצה"ל, כי אין כל שינוי ברמת הכוננות בגזרת עזה, וכי התרגיל תוכנן מראש. במקרה של אירוע אמת חלילה, יינתנו הנחיות לתושבים על-ידי כוחות הביטחון.

תגיות:תרגילצבא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה