חדשות בארץ

20 שנה אחרי ביטול החתונה, החתן לשעבר ביקש סליחה

תושב בת ים שנעלם מחייה של ארוסתו לפני עשרים שנה חיפש אותה זמן רב כדי לבקש סליחה. לאחרונה, הצליח סוף סוף במשימה

אא

תושב בת ים שהיה מאורס לפני 20 שנה, נעלם באישון לילה מחייה של ארוסתו, כשאינו מותיר אחריו ולו הודעת הסבר או התנצלות. הסיבה: הארוסה, שהייתה שקועה ראשה ורובה בהכנות לחתונה, לא ידעה שבן זוגה קשור לחיי פשע. כשנעצר על ידי המשטרה, הוא התבייש להתקשר ולספר לה מה בדיוק קרה: לפיכך החליט פשוט להיעלם, ולא ליצור איתה קשר יותר.

האיש השתקם מאז והחל לנהל חיים של אזרח הגון,  אבל לא יצר קשר עם הארוסה. לאחר מספר שנים התחרט על החלטתו הפזיזה ורצה לבקש את סליחתה של ארוסתו לשעבר – אך לא הצליח לאתר אותה.

עשרים שנה עברו, הוא התחתן ונולדו לו ילדים, הרצון לבקש סליחה מהארוסה שנזנחה המשיך לקנן בו – אבל הוא לא ידע כיצד להתקדם בעניין. עד שיום אחד, במהלך עבודתו כנהג מונית, הוא פגש חוקרת פרטית בשם נתי להב וסיפר לה על עברו העצוב.

להב אמרה לאתר mynet, בו התפרסם הסיפור, כי דבריו של הנהג נגעו לליבה והיא החליטה למצוא את האישה עבורו. היא פתחה בחקירה והצליחה לאתר את הארוסה לשעבר, שבמפתיע מתגוררת לא רחוק מהחתן הסורר. האישה, גם היא כיום נשואה, סירבה בתחילה לשמוע על הארוס לשעבר, אבל אחרי שכנועים נאותה להיפגש עמו, לשמוע את בקשת הסליחה וההסבר למעשהו, ואף למחול לו. כך, לבסוף, נסגר מעגל בן עשרים שנה: האישה זכתה לפתרון לתעלומה ישנה וטראומתית, והאיש זכה בסליחה שכה חפץ בה.

תגיות:סליחההתנצלות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה