תשעה באב: יום אבל או יום שמחה?
בעיצומו של ט´ באב אנו קמים מן הארץ ומתחילים לומר פרקי נחמה. הסיבה לכך מעוררת תקווה: המכות הן לטובתנו, ומוכיחות שיש עוד תקווה לחדש ימינו כקדם. רק אב שאוהב את בנו מוכיח אותו
הרב בועז עמר
23.10.13 | 12:44
בעיצומו של ט´ באב אנו קמים מן הארץ ומתחילים לומר פרקי נחמה. הסיבה לכך מעוררת תקווה: המכות הן לטובתנו, ומוכיחות שיש עוד תקווה לחדש ימינו כקדם. רק אב שאוהב את בנו מוכיח אותו
הרב בועז עמר
23.10.13 | 12:44
בכל בוקר בלי נדר (ולפעמים אחרי הצהריים אם לא מספיקים), אנחנו אומרים את 13 עיקרי האמונה. אחד העיקרים הוא " הנני מאמין באמונה שלמה בביאת המשיח ואעפ"י שיתמהמה אחכה לו בכל יום שיבוא..."
ליאת הודיה סער
17.10.13 | 11:36