מכתב לראש הממשלה: הניצחון הבא שלנואם היו נותנים לי 5 דקות לשיחה עם ראש הממשלה, זה מה שהייתי אומר לו, בימים טרופים אלה. עמיר בניון בטורו האישי באתר הידברותעמיר בניון31.07.14 | 15:00