נתניהו: "יש לנו ויכוח עם האמריקנים לגבי הצורך להיכנס לרפיח"
ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בדיון מיוחד בוועדת החוץ והביטחון וסקר בפני חבריה את הנעשה בעזה ובסוגיית החטופים: "אנחנו נתונים ללחץ בינלאומי הולך וגובר, שאנחנו הודפים אותו על מנת להשלים את מטרות המלחמה"




