זוגיות

מאוהבת בנשוי

  • כ"ו אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום וברכה, אני בת 25, בערך לפני שנתיים הייתי באיזשהו בעיה קשה, וככה שניפגשתי עם מישהו שיכל לעזור לי, העניין הוא שהוא נשוי ובלי לשים לב אני מאוהבת בו, אנחנו פעם בכמה חודשים נפגשים מדברים ומקיימים ייחסים, אני אוהבת אותו! אני יודעת שזה לא יקרה ולא יצא מזה כלום אני מנסה להיפרד ממנו לא ליצור איתו קשר אבל אני לא מצליחה ואני נשברת הוא לא סוגר אותי או רודף אחריי הוא דווקא בעד שאני אמשיך הלאה אבל אני לא מצליחה אנחנו אוהבים... אני תמיד נשברת והוא גם אחרי שאני נשברת מנסה לדחות אותי לזור לי אבל כבר שרואה שאני באמת לא יכולה יותר ניפגש איתי, הוא מתאפק לא להיפגש איתי הוא רוצה את טובתי אפילו שקשה לו השאלה שלי איך אני יכולה להשתחרר מהרגשות שלי אליו? אני רוצה אבל אני לא מצליחה אני רוצה להכיר אחרים אבל זה ממש תוקע אותי!!! תודה יום טוב.

תשובה

שלום לך שוב בת ישראל החפיצה להיות כשרה

אתמול לאחר קבלת מכתבך זה, הייתי קצת מדודכך. נעצבתי מאוד על ליבי על מצבך ולא ידעתי מה לכתוב לך, ביקשתי מבורא עולם שיתן לי כמה מילים לתת לך את הכוחות להפסיק את דבר הרע והנורא הזה.

לצידי היה ספר מוסר בשם קב הישר ופתחתי אותו באקראי בפרק לד' והנה דבריו
דע לך מעשה אחד הובא בכתבי האר"י ז"ל שבימיו היה איש חסיד אחד ושמו רבי אברהם אבן פוא"ה ז"ל והיה האיש עשיר גדול וידו היתה פתוחה לעניים ואביונים, ואצלו היה דר יהודי שכינו והיה מתעסק במשא ומתן עם אשת רבי אברהם הנ"ל כי אשתו היתה מסוגלת למשא ומתן. ופתאום בא על אותו השכן חולי ונפל למשכב ימים רבים עד שהתחיל בשרו לרקוב עליו אף ערותו נרקב ופיזר ממון רב בהוצאת הרופאים ולא מצא עזר ותרופה למכתו, ומת האיש. ההוא באותו חולי ביסורים קשים ומרים. ואחר כמה שנים בא כלב אחד ותמיד היה מסבב את הבית של החסיד רבי אברהם אבן פוא"ה הנ"ל, והכלב הנ"ל היה כלב שחור מכוער מאוד כשראו אותו האנשים היו מפחדין מפניו כי פניו היה כמו מזיק, והיו תמיד מגרשין את הכלב ההוא מבית רבי אברהם חסיד הנ"ל במקלות והיה הכלב חוזר ובא. ותמיד כשהיה רבי אברהם הנ"ל משכים לבית הכנסת היה מוצא זה הכלב שחור עומד אצל הדלת והיה ממתין עד שיפתחו הדלת והיה רוצה לשמט את עצמו אל הבית, ותמיד היה רבי אברהם חסיד מגרש אותו וצוה לנעול הדלת אחריו אף על פי כן חזר הכלב והיה ממתין בדלת עד שיפתח. ופעם אחת אירע שיצא החסיד בהשכמה מפתח ביתו ושכח לנעול פתח הדלת של הבית ושל החדר בית החורף, ותיכף דלג הכלב לבית וקפץ מחדר לחדר עד שהיה מגיע לחדר שהיתה שם אשתו של רבי אברהם הנ"ל שוכבת עדיין במטה שלה ומצאה ישנה, וקפץ הכלב על המטה ונשך בה נשוכין בהרבה פצעים וחבורים ואח"כ ברח מהבית, והאשה הנ"ל צעקה מאוד עד שקולה נשמע בבית האר"י ז"ל. ובא בעלה רבי אברהם חסיד ושאר אנשים להרב רבי יצחק לורי"א והשיב הסיבה היה כי האשה הזאת נעשית בעו"ה אשת איש עם השכן שלה שכבר מת, וזהו הכלב שחור היה בו נשמתו והיא היתה גורמת בפיתוי דבריה ובנתינות מעות להשכן הנ"ל לשכב אצלה דרך אישות, על כן עשה הכלב עכשיו נקמה באשה. ואח"כ השביעו את האשה שתגיד האמת והודית שבעו"ה היה שוכב עמה בבית הסחורה ועל כן נרקב בשרו של אותו האיש וגם ערותו היה נרקב, ואח"כ בקשה לעשות תשובה ומתה בתוך תשובתה, אבל החסיד גירשה תיכף מביתו.

קבלי זאת כמסר מבורא עולם.

אציע לנסוע לקברו של האר"י בצפת ותתפללי שם להינצל מעצת היצר הרע ולמצאו זיווג הגון במהרה ובעז"ה בזכות התשובה תזכי למצוא זיווג הגון משורש נשמתך.

בברכה,

בנימין שמואלי 


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה