זוגיות

זוגיות עם חוזר בשאלה

  • כ' ניסן התשפ"ב
אא

שאלה

שלום כבוד הרב
אני בחורה דתייה ,בת 24 והכרתי בחור חוזר בשאלה שמוצא חן בעיני בלימודים
אנחנו עוד לא מכירים לעומק אבל כששאלתי אותו על הדת הוא אמר שהוא שומר בעיקר על הערכים (ולא כשרות שבת וכדומה )
יצא לי להכיר מגוון של חוזרי בשאלה פה ,חלקם ממש אנטי הדת וחלקם דוווקא מאוד מחוברים ואפילו בטוחים שיחזרו בשלב כלשהו לשמור הלכות ופשוט כרגע הם התרחקו
השאלה שלי אם יש עניין לייצר איתו שיח לנסות לברר מה העמדה שלו לגבי הדת ,להביע עניין ולדבר איתו או שאם הוא חוזר בשאלה עדיף בכלל לא להמשיך ליצור אינטראקציה . בשיח בינינו מורגשת הכימיה ואני כן מרגישה שאני מוצאת חן גם בעיניו.
חשוב לי לציין שיש בינינו קווי דמיון גם מבחינת המקצוע שמעניין את שנינו ותחומי עניין נוספים , וכשהעליתי בהזדמנות אחת רב שאני מאוד אוהבת לשמוע שיעורים שלו הוא אמר שהוא לימד אותו בישיבה והוא מאוד אוהב את השיעורים שלו .
אני דתייה לאומית ,שומרת נגיעה וכמובן שחשובה לי צניעות שבת כשרות ובית דתי ,מצד שני מאוד מתקשה למצוא זיווג הגון ובחור שיש לו מציאת חן בעיני ,כן פוסלת על עניין דתי לרוב ובחור חילוני תמיד היה לא רלוונטי מבחינתי אך מרגיש לי שכאן הסיפור שונה והוא התחנך וגדל כמוני ואני לא רוצה לפסול על סממנים חיצוניים וכן לתת הזדמנות ולהכיר את האדם שמולי. החשש העיקרי שלי שאני מכניסה את עצמי למיטה חולה ולכן מתייעצת
תודה רבה

תשובה

שלום וברכה

הצד השני שכתבת בסוף מכתבך הוא הנכון. את בחורה יראת שמיים ברמה גבוהה שומרת נגיעה וכו' וכו', ורוצה לחנך את ילדיה ביראת שמים. אין כל סיכוי בעולם לחנך את הילדים שלך לשמירת שבת כאשר אבא נוסע בשבת. כמו כן ברור למעלה מכל ספק, שאי אפשר לסמוך על הבטחות של שמירת שבת למענך וכדו'. על כן הדרך הנכונה היא לא להתקדם בקשר איתו ולהבין שזה לא מתאים עבורך וה' הטוב יזמין לך בוודאי את זיווגך האמיתי משורש נשמתך בקרוב ממש.

ראי עוד בעניין זה, כאן.

שביעי של פסח יום קריעת סוף הוא יום שאפשר להתפלל על הזיווג בחזקה ובעז"ה להיענות בקרוב ממש בבחור ירא שמים צדיק כמותך.

עלי והצליחי, חג שמח,

בנימין שמואל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:זוגיותזוגיות מעורבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה