הלכות ומנהגים

ישנם רבנים שדורשים להתחסן וישנם שמתנגדים. מה נכון לעשות?

  • כ"ח שבט התשפ"א 
אא

שאלה

שלום וברכה, רציתי לשאול האם החיסון בטוח במיוחד שיש בחיסון את ה RNA ? שמעתי על מלא תופעות וגם מה יכול להיות בעוד כמה שנים כתוצאה מהחיסון. ישנם רבנים שמתנגדים וישנם רבנים שדורשים להתחסן. אני לא יודעת מה נכון לעשות ואני מאוד מפחדת להתחסן. מה עמדת הרב בנוגע לזה? בעד או נגד החיסון? ומה הוא חושב על התופעות האלו? תודה רבה

תשובה

שלום רב,

יתכן שיש פה ושם רבנים שמתנגדים לחיסון, וכבודם הרם במקומו מונח כראוי, אולם יש לדעת שרוב ככל הרבנים, ובראשם גדולי הדור, היושבים ראשונה בממשלת התורה, אשר רוח ה' דבר בם, מרנן הגאונים רבי גרשון אדלשטיין שליט"א ורבי חיים קניבסקי שליט"א המליצו להתחסן - ושאין שום חשש ואין לפחד כלל. ומהם אין לנטות ימין ושמאל.

ראי -

https://www.hidabroot.org/article/1150342

https://www.hidabroot.org/article/1148523

וכבר אמרו חז"ל במדרש (שמות רבה ג ח) כל מי שנוטל עצה מן הזקנים אינו נכשל - ולכן תוכלי לקחת את החיסון בלב שקט. ושומע להם ישכון בטח.

בברכה,

הלל מאירס


מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:חיסוניםקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים