חדשות בריאות

הגר"ג אדלשטיין: "החיסונים ישועה גדולה מאוד, אין שום חשש"

בשיחת הדרכה מיוחדת, קרא מרן ראש הישיבה, הגאון רבי גרשון אדלשטיין, לשמור ולהקפיד על כללי הזהירות מול מגפת הקורונה. הוא הוסיף דברים על חשיבות ההתחסנות נגד הנגיף הקטלני: "החיסונים זה סייעתא דשמיא"

  • כ"א שבט התשפ"א||עודכן
אא

מרן ראש הישיבה, הגאון רבי גרשון אדלשטיין, נשא אמש (שלישי) ממעונו שיחה מיוחדת, בה מסר דברי הדרכה לציבור כיצד לנהוג מול המשך ההתפשטות של מגפת הקורונה.

"כמעט שנה שיש את מחלת הקורונה", אמר ראש הישיבה. "המחלה פוגעת, חולים קשים נזקקים לאשפוז, הרבה נפטרו גם כן, מחלה מסוכנת. יש אמצעי זהירות, אם נזהרים לא מדביקים ולא נדבקים. בלי זהירות זה סכנה ממש. לכן שמירת כללי הזהירות זה חיוב גדול מאוד".

"אם אדם לא נזהר מהסכנה, זה חטא של ונשמרתם לנפשותיכם ושמור נפשך, ומגיע לו עונש", הוסיף הגר"ג אדלשטיין. "הוא מגדיל את הסכנה שיותר יינזק, החטא גורם שיינזק מהסכנה. לכן החיוב גדול מאוד להיזהר בכללי הזהירות".

בנוגע לחיסון נגד הקורונה, אמר ראש הישיבה: "זכינו בעזרת השם שיש חיסונים, דבר חדש, יש חיסונים. החיסונים זה ישועה גדולה מאוד, ואין בזה שום חשש וסיכונים. זה דבר שכל אחד יקח ללא חשש. אם יש איזה סיבה מיוחדת אפשר להתייעץ עם רופא, יש מומחים בזה, אבל זה תרופה בדוקה ומנוסה החיסונים האלו, זה סייעתא דשמיא החיסונים".

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים