חדשות בריאות

הגר"ג אדלשטיין: "החיסונים ישועה גדולה מאוד, אין שום חשש"

בשיחת הדרכה מיוחדת, קרא מרן ראש הישיבה, הגאון רבי גרשון אדלשטיין, לשמור ולהקפיד על כללי הזהירות מול מגפת הקורונה. הוא הוסיף דברים על חשיבות ההתחסנות נגד הנגיף הקטלני: "החיסונים זה סייעתא דשמיא"

  • כ"א שבט התשפ"א
אא

מרן ראש הישיבה, הגאון רבי גרשון אדלשטיין, נשא אמש (שלישי) ממעונו שיחה מיוחדת, בה מסר דברי הדרכה לציבור כיצד לנהוג מול המשך ההתפשטות של מגפת הקורונה.

"כמעט שנה שיש את מחלת הקורונה", אמר ראש הישיבה. "המחלה פוגעת, חולים קשים נזקקים לאשפוז, הרבה נפטרו גם כן, מחלה מסוכנת. יש אמצעי זהירות, אם נזהרים לא מדביקים ולא נדבקים. בלי זהירות זה סכנה ממש. לכן שמירת כללי הזהירות זה חיוב גדול מאוד".

"אם אדם לא נזהר מהסכנה, זה חטא של ונשמרתם לנפשותיכם ושמור נפשך, ומגיע לו עונש", הוסיף הגר"ג אדלשטיין. "הוא מגדיל את הסכנה שיותר יינזק, החטא גורם שיינזק מהסכנה. לכן החיוב גדול מאוד להיזהר בכללי הזהירות".

בנוגע לחיסון נגד הקורונה, אמר ראש הישיבה: "זכינו בעזרת השם שיש חיסונים, דבר חדש, יש חיסונים. החיסונים זה ישועה גדולה מאוד, ואין בזה שום חשש וסיכונים. זה דבר שכל אחד יקח ללא חשש. אם יש איזה סיבה מיוחדת אפשר להתייעץ עם רופא, יש מומחים בזה, אבל זה תרופה בדוקה ומנוסה החיסונים האלו, זה סייעתא דשמיא החיסונים".

תגיות:חיסוןהרב גרשון אדלשטייןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה