אמונה

בוס שמציק-זה גם מה’?

  • י' סיון התש"פ 
אא

שאלה

שלום רב כבוד הרב
יש לי שאלה קצת אישית, אני עובד בעבודה מסוימת בה המנהלת נותנת לי עשרות עבודות וכ11 תפקידים שונים(!) בשכר שנושק לשכר המינימום בעוד שבשוק תפקיד אחד שאני מבצע שווה הרבה הרבה יותר מהמשכורת שאני מקבל... מה עוד שהיא גם מבזה אותי ומתייחסת אלי כבעל שום ערך... כמובן שאין לזה שום קשר למציאות ולתפוקה שאני מביא לעבודה... ניסיתי למצוא עבודה אחרת אבל אני לא מוצא אחת שקרובה לביתי- שכן עלי לעזור להורי שחולים... השאלה שלי היא האם גם כל זה מה'? כלומר מה ה' רוצה ממני עם הניסיון הזה בעבודתי? האם זוהי רק בחירה של המנהלת להיות כל כך רעה או שה' שלח אותה?
אשמח לתשובה.. וסליחה על המכתב הארוך פשוט לא היה לי את מי לשאול...
שוב תודה וסליחה

תשובה

שלום וברכה

ברור שהמנהלת בבחירתה החופשית חוטאת בכך שהיא מתנכלת לך. כמו כן ברור שאין אפשרות לגרום לך סבל שלא מגיע לך ולא נגזר עליך. כל סבל שהיה לך עד היום היה בצדק וביושר לפי גזירת שמים. אבל מגלגלים חובה על ידי חייב. היא בבחירתה החופשית בחרה לצער אותך ואין גזירת שמים פוטרת אותה מהאחריות לצער שנגרם לך ממנה.

אמליץ להמשיך ולחפש עבודה אחרת ולא להתייאש, ולבהתפלל מבורא עולם שיבטל ממך את הצער שאתה עובר בעבודה זו ובעז"ה ה' יוציא אותך לעבודה שמרוויחה יותר ומשתלמת יותר 

בברכה,

בנימין שמואלי 


מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:בחירה חופשיתגזירת שמים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים