זוגיות

האם לתת ניסיון חוזר לבחור שיצאתי איתו לפני חצי שנה ?

  • י"ג כסלו התשע"ט
אא

שאלה

שלום כבוד הרב
שמי מורן אני בת 24 רווקה , לפני כחצי שנה יצאתי עם בחור למשך חודש וחצי (את אותו בחור הציעו לי כמה פעמים במשך כחמש שנים ולבסוף הסכמתי לנסות) יצאנו במשך חודש וחצי וזו בדיוק הייתה תקופת מבחנים של סיום התואר של אותו בחור . אחרי חודש וחצי הקשר נגמר בצורה קצת הזויה הוא לא מצא זמן עבורי ואני הרגשתי את זה באופן מאוד מובהק ולא התאים ככ והחלטנו לסיים את הקשר ולצערי כל זה קרה בהודעות ובהודעה האחרונה שהוא שלח לי הוא רשם שהוא מאמין שהכל מלמעלה ושמה שצריך לקרות יקרה , ושהוא כן רואה שאנחנו מתאימים אבל כרגע הוא לא מצליח לשלב, הדרך שכל זה הסתיים הייתה מבחינתי קצת ילדותית ובאיזה שהוא מקום קצת פגעה בי , בנוסף הורי מאוד קשורים אליי ובמיוחד אימי וכשהיא ראתה שנפגעתי היא מאוד שללה אותו ואני קצת נרתעת מהמחשבה שהם אנסה איך היא תגיב. השבוע אח שלו שהוא ידיד טוב שלי יצר איתי קשר ורצה לדבר שנפגשנו הוא אמר לי שאחיו מעוניין לנסות שוב ושהוא השתנה וכמה שהוא הבין שאנחנו מתאימים. יש לי שני דילמות
דילמה ראשונה - האם כדאי לי לנסות להיפגש עימו שוב ?למרות מה שהיה והרושם שנוצר אצל הוריי ?
דילמה שניה -לפי הבנתי ההורים שלו שמעו עליי ולראות אותי באיזה חנות ומאוד אהבו אותי והבנתי שכל הזמן מטפטפים לו עליי הפחד שלי שהרצון שלו לנסות לא נובע מהלחץ של המשפחה שלו . מה כבוד הרב מציע לי לעשות?

תשובה

שלום וברכה

שווה לנסות ולהיפגש כמה פעמים ואין ספק שתוכלי לזהות האם הוא אכן חפץ בך בעצמך ויודע איך להתנהג עם בת זוג או שהוא לא חפץ בך באמת והוא עושה זאת רק להורים והאם הוא לא השתנה.

בברכה,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:זוגיותניסיון חוזר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה