שאל את הרב - כללי

זוגיות>>>>

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום כבוד הרב! אני וחברי כבר שנה ושלוש חודשיים ביחד!כשרק היתחלנו לצאת היה ברור לשנינו שאנחנו בקטע של לחזור בתשובה לאט לאט היתחלנו לשמור שבת אבל בעניין של שמירת נגיעה עדיין לא שמרנו ולצערי קיינו יחסים הכל היה בסדר וכבר היתחלנו לדבר על הקטע של להיתחתן עד שהוא החליט ללכת לישיבה והרב (של הישיבה)הציעה לו לחכות בין 3 או 4 חודשיים בקשר לכל החלטה שקשורה לעבודה שלו ולבקשר אלינו ואני מרגישה שפתאום שהבנאדם שהיכרתי הישתנה עכשיו הוא ממש אבל ממש לא נוגע בי וזה סבבה אבל אני מרגישה שזה ממש קשה לי ולו לא קשה אני מרגישה שהוא מתקרב לזה יותר ויותר ולי שיהיה להיפף טוב עם זה לי יותר קשה אני לא רוצה לאבד אותו כי הוא נורא חשוב לי ואני באמת אוהבת אותו (וזה לא קשור לזה שהוא הראשון שלי מבחינת ששכבנו) מה אני צריכה לעשות שיבין אותי שקשה לי למרות שאני יודעת שזה טוב אבל אני מרגישה שאני לא חשובה לו ולא אכפת לו ממני כל מה שמעניין אותו זה הישיבה ועל איך לחזור בתשובה ומה איתי?? מה אני צריכה לעשות אשמח מאוד עם תעזור לי

תשובה

שלום לך

הקושי של הגברים לבטא אהבה הוא מהמפורסמות, ואין זה אומר שאהבתו אילייך פחתה, כאשר יש נגיעות הרי זה שוחד המחפה על אי שידור האהבה.

בשלב זה תשמרי על אש נמוכה ורק תעודדי אותי ואל תדרשי ממנו יותר מידי ובעז"ה מהר מאוד תזכי לחוש מחדש את אהבתו אילייך בצורה נכונה ואמיתית ולא באמצעות שוחד הנגיעות.

בברכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה