נשים

הליכה לתכנית שירה לשם שליחות

  • ג' ניסן התשע"ו
אא

שאלה

שלום רב, כבוד! קוראים לי נעה אוטוטו בת 20 , עברתי הרבה דברים בחיים שאנשים בגיל 60 לא הספיקו לעבור. אני דתיה , ועלה לי רעיון שממש בא לי לממש אותו- אנחנו היום בדור שכושל את הנוער , יש טלוויזיה, אינטרנט... והמודל לחיקוי ניהיה המראה החיצוני! אני הולכת ברחוב בירושלים שם אני גרה ורואה נשים ונערות שמבזות את גופם וכבודם בלבוש שפחות ממנימלי . הדבר הזה מעורר בי רחמים ואש ביחד כדי לנסות לגרום לשינוי בזה. אני טובה בשירה , פעם רציתי ללכת לתכנית שירה כדי להתפרסם, להוריד מהלבוש כדי שישימו לב אליי יותר, חשבתי שפירסום,וחוסר לבוש יביא אותי לביטחון עצמי,לדימוי עצמי גבוה ,לקבלה בקרב הנור בגילי, וזאת הייתה טעות מרה! אבל כמו שחשבתי אז ככה חושבים רוב בני הנוער היום, אז חשבתי לקחת את התוכנית שירה הזאת שפעם רציתי בשביל דבר לא טוב בכלל,לנצל את הבמה שנותנים לי(ושווקא התכנית הזאת, בגלל שהרבה נוער צופים בה) , כמובן שאני מתלבשת הכי צנוע שיש ובסטייל(חצאיות ארוכות וחולצות ארוכות- בלי הנחות!) ולנצל את הבמה להעביר מסר לנוער של היום לבנות - שיכבדו את עצמן ויתלבשו צנוע , גם בלי קשר לדת(כמובן שאני בעד,אבל לפחות זה),ללמד את הנשי הקטנות של הנוער הזה שהם לא צריכות ללכת בחוסר בגדים כדי שישימו לב אליהן,ואם הן תופסות תשומת לב מבנים זה בכדי לנצל אותן. ואת הבנים- שיכבדו בנות,לא יתחילו איתן ברחוב כמו איזה חתולת רחוב, כי אם גויים באירופה מתנהגים בצורה כזאת ולא מתחילים עם בנות ברחוב , ואנחנו כן- מדינה יהודית,אנחנו צריכים להתבייש בעצמנו! ,וגם הם לא היו רוצים שישיחקו באחיות שלהם ככה. בקיצור , אני רוצה לנצל את הבמה שאני יקבל כדי להעביר מסר מאוד חזק ! שאני באמת מאמינה בו,וילדים מקשיבים יותר לזרים מאשר להורים שלהם,אם הם יראו שבחורה צעירה מתלבשת צנוע ומאמינה בזה ,הם אולי גם! וגם זה יהיה תיקון בשביל עצמי, כבודו אני פונה אל ליבך, אני יודעת ששירת נשים אסורה , אבל אני עושה את זה פה בשביל לנצל במה שצופים בה אלפי בני נוער שהראש שלהם מתעוות מיום ליום,אם אנחנו ככה היום איך יראו בני הנוער בעוד 10 שנים!? חייבים לעשות משהו בנידון, ואני באמת אפילו אם 2 נערות ישנו את החשיבה שלהם זה כבר עולם ומלואו. תן לי לעשות את זה , מה אתה חושב ? אני ישמח לתשובה בהקדם. תודה , והמשך יום טוב!

תשובה

שלום וברכה

אשרייך שזכית ללכת בדרכי הצניעות כראוי ואשרי חלקך שאת רוצה לקדש שם שמיים ולהשיב לב בנות ישראל לאביהן שבשמיים, מחשבתך רצויה מאוד ותקבלי שכר גדול על כך.

בפועל אי אפשר ללכת לטלוייזיה ולשיר אף שאת חושבת שתקדשי בזה שם שמיים כי בכך תחטיאי גברים רבים שיתענגו ממראך ומשירתך, על כן י שלהימנע מדבר זה ותקבלי שכר הרבה על הפרישה.

בברכה,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה