זוגיות

אי שמירת נגיעה יכול להיות שפוגעת בי מלהצליח?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

בס"ד שלום רב, אני א"א בחור צעיר רווק גיל 27 , בחור דתי ואני מודה להקב"ה שזכני ללמוד בבהי"ס ישבה תיכונית. וכיום משרת בצה"ל בתור קצין מקצועי . ויש לי חברה שומרת תורה ומצוות ואנו ביחד 7 שנים מאז לימודים בתיכון.וכמובן יש ביננו מגעים ואנו יודעים שזה אסור ,אבל היצר הרע גדול מאוד.רצינו להתחתן כל הזמן,אבל היצר הרע עוצר בעדנו שאומר לנו אין להם כסף ,אתה כרגע חייל והיא סטודנטית וכן על זה דרכו של היצר הרע.ובכל זאת אנו ממשכים עד עצם היום הזה. למרות שאני לא יודיע את חשבונות של הקב"ה ,אולי בגלל איסור המגעים האלה ,אני לא מצליח בכל אשר אני עושה?כגון במבחנים וכו`. למרות שאני משתדל לקבוע עתים לתורה ושומר תורה ומצוות פרט לאיסור הנ"ל. אני יודיע שאלה ארוכה אבל אני מבקש תשובה כדי שאוכל לעובדו את השם יתברך בלב שלם. שאו ברכה, א"א

תשובה

שלום וברכה

אכן חטא זה עוצר בעדכם את השפע, כמבואר בספרים, הינכם נכשלים בחטאים חמורים ביותר כנידה שיש בה כרת, ולכן אין פלא שהכול תקוע.

עליכם לקפוץ לנישואין בביטחון גמור בה` אשר ייתן לא ימנע טוב למי שנסה להתרחק מהחטא, ועצם ההליכה לנישואין ללא בסיס כלכלי איתן, אלא בביטחון בה` תהווה תשובת המשקל , ותכפר לכם על החטא. אל תשתהו, וה` יהיה בעזרכם, וכמבואר בספרים ששפע חדש מיוחד יורד על זוג נשוי ואין כל דרך להשיג את השפע ללא נישואין, והשרוי הלא אישה שרוי בלא טוב, והשרוי עם אשה שרוי בטוב.

בברכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה