חדשות בארץ

הבית היהודי: אלי אוחנה לא מתמודד ברשימה

שלושה ימים בלבד לאחר שהצטרף הודיע הבוקר כדורגלן העבר, ששוריין במקום השמיני והריאלי, כי לא יתמודד ברשימה. "לא צפיתי את הסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות הצטרפותי לחיים הפוליטיים", הוא נימק

אא

הרכבת הרשימה לכנסת: כדורגלן העבר, אלי אוחנה, הודיע הבוקר כי לא יתמודד ברשימת הבית היהודי, על אף ששוריין במקום ה-8, הנחשב לריאלי. שלושה ימים לאחר הצטרפותו, אוחנה נימק את החלטתו בכלי התקשורת: "פניתי אתמול בלילה ליו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט בבקשה שלא להצטרף לרשימת הבית היהודי לכנסת. לא צפיתי את הסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות הצטרפותי לחיים הפוליטיים, ואיני מרגיש שבשלב זה בחיי אני בנוי לכך".

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

עם שריון מקומו של אוחנה עלתה התנגדות "מבית", מצד בכירים במפלגה. הביקורת נסובה סביב התבטאויות של אוחנה בהן הביע תמיכה בתוכנית ההתנתקות, וגם לטענה שאינו מתאים לחיים פוליטיים.  יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, כנראה לא העריך את האופוזיציה שתקום למהלך מתוך הבית, במלוא עוזה, כאשר בכירי המפלגה אף התכנסו במיוחד בירושלים.

אלי אוחנה (צילום: פלאש 90)אלי אוחנה (צילום: פלאש 90)

לנוכח הסערה הפוליטית שעורר המהלך, אוחנה שעזב את תפקידיו בנבחרת הנוער וכפרשן בערוץ הספורט, הודיע על פרישה. "שמחתי מאוד כשנפתלי בנט פנה אלי, והצטרפתי למפלגה מתוך רצון גדול לתרום ולעזור לחלשים בחברה", הוא אמר בהודעה שפרסם, "אך ראיתי מאז יום אחרי יום מתקפות חוזרות ונשנות כלפיו וכלפיי, מתקפות שפגעו בי ובמשפחתי למרות כוונותי הטובות - ואין לי שום רצון שהשר בנט ובטח לא משפחתי ייפגעו בגללי".

תגיות:הבית היהודיאלי אוחנהנפתלי בנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה