חדשות יהדות

הרה"ג חיים קנייבסקי: מוצאי שביעית - זמן מסוגל לבוא המשיח

רבני 'עוז והדר' הגיעו לקבל את הסכמתו לספר 'הליכות שביעית'. כשראה הגאון את האנציקלופדיה, הפליג בשבחה: "אמרו חז"ל: במוצאי שביעית בן דוד בא. ההבטחה תתקיים בעזרת ה', אחרי שבשביעית ילמדו הלכות"

אא

זו אינה הפעם הראשונה שרבני 'עוז והדר', בנשיאותו של הרה"ג יהושע לייפער ממונסי, מתקבלים בהארת פנים על ידי הגר"ח חיים קנייבסקי, כאשר הם פוקדים את משכנו בבקשת הסכמה לספריהם. אלא שהפעם כאשר הגישו לפניו את הספר 'הליכות השביעית', שכתב הרב מנחם מנדל פומרנץ, ארשת של שמחה גדולה התפשטה על פניו של הגר"ח.

הרה"ג חיים קנייבסקיהרה"ג חיים קנייבסקי

הרה"ג חיים קנייבסקיהרה"ג חיים קנייבסקי

הוא אחז בידו את הספר 'הליכות השביעית', ביקש מרבני המשלחת לשבת כשלצד ימינו יושב המחבר, ופצח בהכרזה משמחת: "הא, ברוך ה', דער עוילם לערנט שמיטה" שמשמעו 'ברוך ה', העולם לומד דיני שביעית'.

מדובר באנציקלופדיה של ממש, הכתובה בצורה קולחת ובהירה, המנגישה את הלכות השמיטה לכל. על כן הפליג הגר"ח בשבחו של הספר ואמר: "אמרו חז"ל: 'במוצאי שביעית בן דוד בא. החזון איש אמר שאם לא לומדים הלכות שביעית, אזי לא ניתן להגדיר זאת כ'שביעית'. וממילא, ההבטחה של חז"ל תבוא בעזרת ה', אחרי שבשביעית ילמדו את ההלכות ויקיימו אותן כדבעי. אזי בעזר ה', במוצאי שביעית, יבוא בן דוד ויגאלנו", סיים הגר"ח את דברי קדשו. 

תגיות:הרב חיים קנייבסקימשיח בן דוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה