חדשות בארץ

לפי החלטת משרד התקשורת - קווי הנייעס ייסגרו

ההתקשרות עם קווי החדשות אליהם יכולים להתקשר גם מטלפונים כשרים ולהתעדכן בחדשות וחידושי תורה, תשתנה בקרוב. בעלי מכשירים כשרים לא יוכלו להשתמש בשירות

אא

קווי החדשות שמספקים לאלפי חרדים מקור צריכת תקשורת ללא צורך לפנות לאתרים כללים, עומדים להיסגר בחודש הבא. מדובר בקווי חדשות אליהם ניתן להתקשר מכל טלפון, גם אלו הכשרים, ולהתעדכן בחדשות היומיות.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

בעקבות תקנות חדשות של משרד התקשורת, לפיהן רק מספרים ייעודיים יוכלו לחייג לקווים אלו, וייגבו תשלום נוסף של חצי שקל לדקה, יאבדו אנשים רבים את האפשרות להתקשר מהטלפונים הרגילים שלהם. לצד קווי החדשות מדובר גם בקווים שמופעלים על ידי חצרות חסידיות שונות דרכם מעבירים מסרים על אירועים בחסידות ועוד. מובן שהקווים במתכונתם בעלי תוכן ראוי לקהל החרדי.

קווי הנייעס ייסגרוקווי הנייעס ייסגרו

טענתו העיקרית של משרד התקשורת היא, שקווים אלו דורשים מהמפעילות הסלולריות הקצאת משאבים מיוחדים בשל דקות השיחה הרבות שהם מייצרות ברשת, ואינן זוכות לתמורה בשל כך. מצד שני, מפעילי הקווים מציעים פתרונות משלהם, כולל הגבלת דקות שיחה במכשירים כשרים.

מפעילי הקווים שוקלים להגיש בג"ץ בשבוע הקרוב נגד משרד התקשורת, ומביעים אכזבה מכך שהציבור אינו מוחה. לדברי המפעילים, קווי הנייעס והקודש הם מצרך שמסייע לצרכני החדשות החרדיים, לשמור על אורח חייהם הטהור, ועדיין להישאר מעודכנים בהתחדשויות עולם התורה ולהבדיל, באקטואליה.

החל מה-15 בפברואר צפוייה ההנחיה החדשה להיכנס לתוקף.

תגיות:תקשורת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה