חדשות בארץ

כחצי טון בשר בקר מוברח נתפס בדרכו לשיווק בישראל

זה יכול היה להגיע לצלחת שלכם: פלסטינים ניסו להבריח בשר לישראל, ללא תנאים מינימאליים מתאימים. פקחי משרד החקלאות ופיתוח הכפר - עצרו אותם בזמן

אא

ביחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (פיצו"ח) במשרד החקלאות ופיתוח הכפר - התקבל מידע מודיעיני נקודתי על הברחת בשר לישראל שצפויה היתה להגיע אתמול (רביעי) בתוך רכב פרטי. לאור המודיעין נערכו פקחי המשרד באזור המרכז - ואכן המידע התברר כאמין.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

הרכב החשוד שעשה את דרכו משטחי הרשות הפלסטינית לישראל בכביש 444 (כביש המחצבות) במרכז הארץ, נתפס על ידי הפקחים. בחיפוש מהיר שנערך בו, נמצאו ארגזים עמוסים בבשר - ובהם חצי טון בשר בקר מוברח שהובל בניגוד לחוק, ללא אישורים, ללא קירור ובתנאים שאינם מתאימים להובלת בשר.

החשודים נחקרו באזהרה, והודו בהברחה. הבשר אכן היה מיועד לשיווק בנקודות ממכר בארץ.  כנגד שני החשודים נפתחו הליכים משפטיים, והבשר הושמד.

ממשרד החקלאות נמסר: "חל איסור על העברת מוצרים מן החי משטחי הרשות הפלסטינית עקב חשש לבריאות הציבור, וכן חל איסור על הפעלת מפעלי בשר ללא אישור ופיקוח. במשרד מבקשים מהציבור להקפיד לרכוש בשר במקומות מוכרים הנמצאים תחת פיקוח. בנוסף, יש להקפיד על מוצר באריזה מקורית, סגורה ונקייה עם התוויה וסימון של תאריך ייצור ותאריך פג תוקף".

תגיות:בשרטריפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה