חדשות בארץ

מה אומרים הסקרים? המפלגות החרדיות שומרות על יציבות

הליכוד כרגע היא המפלגה הגדולה ביותר. מי נחלש ומי מתחזק? ואילו המפלגות החרדיות יציבות. האנטישמיות בפריז תשפיע על הבחירות?

אא

בסקר TNS שנערך עבור וואלה! חדשות, נרשמה במפלגת העבודה ירידה במנדט אחד, בהשוואה לסקר הקודם. הליכוד, לעומתה, נרשמת כמפלגה הגדולה ביותר עם 24 מנדטים. לו היו הבחירות מתקיימות היום, היתה הליכוד מובילה. במקום השלישי נותרה מפלגת הבית היהודי עם 15 מנדטים, והמפלגות הערביות ברשימה משותפת, ממש כמו בסקר הקודם, מקבלות 11 מנדטים.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

מי שהולך ומחזק את כוחו זהו יאיר לפיד, יו"ר יש עתיד, שהתרסק לפחות בכעשרה מנדטים, אך משפר את כוחו ועולה לעשרה מנדטים, לעומת תשעה בסקר הקודם. בימים אלו הוא עובר ממקום למקום ברחבי הארץ ומצליח לשכנע אנשים בנאומיו. ישראל ביתנו שנקלעה לתוך פרשיית שחיתות וחוותה נפילה בסקרים, בולמת את הנפילה ועומדת על שבעה מנדטים.

סקר של וואלה! חדשותסקר של וואלה! חדשות

המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, נותרו יציבות עם 6 ו-8 מנדטים, בהתאמה. העם איתנו בראשות אלי ישי לא עוברת את אחוז החסימה. מר"צ, כמו בסקר הקודם, עומדת על שישה מנדטים.

מצביעי הליכוד ומצביעי המחנה הציוני חושבים כי הימין יתחזק על רקע האירועים האחרונים בצרפת, והחזרה לשיח מדיני- ביטחוני. 52 אחוזים מכלל הנשאלים השיבו כי הדבר יחזק את הימין, 42% סברו כי לדבר לא תהיה השפעה, ורק 5.4% סברו כי השמאל יתחזק בעקבות האירועים.

הרשימה שהציג שר התקשורת לשעבר, כחלון, אינ מוכרת ולא סוחפת את המצביעים. 72.6% מהמצביעים אמרו כי הרכב הרשימה, הכולל לצד כחלון ויואב גלנט גם את אלי אלאלוף, רחל עזריה, מייקל אורן וצגה מלקו, לא משנה את הסיכוי שיצביעו עבור כחלון. 8.9% אמרו שהרשימה מקטינה את הסיכוי שיצביעו לו, ואילו 18.5% אמרו שהרכב הרשימה מגדיל את הסיכויים שיצביעו לכחלון. יו"ר "כולנו" יכול להתעודד מכך שבקרב מצביעיו 57.8% אמרו שהרשימה המתהווה מחזקת את הסיכוי שיצביעו לו. גם בקרב תומכי לפיד מעוררת המפלגה עניין: 24.9% ממצביעי יש עתיד אמרו כי הרשימה של כחלון, המתמודדת על אותה המשבצת במרכז המפה הפוליטית, מחזקת את הסיכוי שיצביעו עבורו.

תגיות:סקריםבחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה