חדשות בארץ

ביום השנה לבנות: בני משפחת גרוס חגגו את ברית המילה לבנם

הברית נערכה בהשתתפות רבנים וראש עיריית ירושלים. הרך הנולד: יהונתן אליעזר. ראשי תיבות יעל ואביגיל

אא

12 חודשים בדיוק, ביום השנה לאסונם, בו איבדו את שתי בנותיהם הקטנות, אביגיל ויעל ע"ה, חגגו אתמול (שני) בני הזוג שמעון ומיכל גרוס, את ברית המילה של בנם, בבית הכנסת המרכזי בשכונת גבעת מרדכי בירושלים.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

בשמחה השתתפו רבנים גאונים וכן ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שהתכבד להעביר את הילד "מהכיסא". בדרשתו הסביר האב, כי תאריך הברית חל בדיוק 12 חודש מיום פטירת הבנות, ולפיכך קראו לבנם יהונתן אליעזר. יהונתן – ה׳ נתן, ואליעזר – אלוקי אבי בעזרי. וברמז: ראשי התיבות אליעזר יהונתן א׳ י׳ כשמות הבנות אביגיל ויעל ע"ה.

יעל ואביגיל גרוס ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה) יעל ואביגיל גרוס ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

לאחר הלידה, אמרה האם מיכל: "הקדוש ברוך הוא הביא לנו הרבה כוחות, וברוך ה' כשיולדים תינוק בריא ושלם רואים את נפלאות הבריאה בעיניים ולומדים להעריך את המתנה הזו". "אנו לא שוכחים אותן", אמר האב. "חושבים עליהן בכל דקה ובכל יום. הן נמצאות איתנו בבית, זה לא דבר שהוא חולף. התינוק הוא לא פיצוי על מה שקרה, אבל זה נותן כוח להמשיך הלאה, לא לשקוע באותו מקום".

"כל אדם נפעם מתעצומות הנפש של מיכל ושימי גרוס", אמר גם ברקת. "שדבקו בחיים, ובדיוק שנה אחרי האסון הכבד שפקד אותם, זכו להביא לעולם תינוק חדש. מזל טוב ליהונתן אליעזר ולהורים היקרים והרבה אושר ושמחה".

תגיות:משפחת גרוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה