חדשות יהדות

נתניהו בניחום אבלים אצל הגר"ש כהן: "מרגיש את יד ה'"

נשיא מועצת חכמי התורה מתאבל על פטירת אחותו, בנימין נתניהו הגיע לנחם וסיפר על שורשיו שמגיעים עד לגאון מוילנא

אא

אמש (שלישי) הגיע ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לניחום אבלים במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, הגאון רבי שלום כהן שליט"א, שיושב שבעה על אחותו הצדקנית, הרבנית שולמית חמד ע"ה.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

בשיחה ביניהם בירך הרב את נתניהו, והזכיר את זכייתו של בנו בחידון התנ"ך: "זכית שיש ממך שורשים טובים", אמר לנתניהו, שהחל לספר על שורשיו שמגיעים לגאון מוילנא. סבו הוא הרב נתן מילקובסקי, שהיה מקורב מאוד לחסידות גור.

נתניהו סיפר לרב על הנאתו לעבוד עם חברי הכנסת של ש"ס שדואגים מאוד לבוחרים שלו. אז אמר הרב לנתניהו, כי יש חובה לשים לב לשכבות החלשות בציבור, וחלק חשוב ממסורת ישראל הוא לשמוע זעקת האביון. לכן יש לחזק מוסדות לימוד שמחנכים לערך החשוב הזה. ראש הממשלה אמר שהוא מרגיש כי יד ה' מכוונת אותו במעשיו ובדרכיו, והבטיח שבתור בן למשפחת רבנים, הוא ער לדברים שהרב אומר ופועל למען יישומם.

בהמשך סיפר נתניהו שמרן הגר"ע זצוק"ל ביקש שיביא אליו את בנו לברכה, אך הוא נפטר קודם לכן. "כתחליף אני בע"ה רוצה להביא את בני לכבוד הרב שיברכהו" אמר נתניהו.

לפני לכתו בירך הרב את נתניהו בברכת כהנים, וציין כי כלולות בה כל הברכות. "אז קבלתי הכל, מה אפשר לבקש יותר מזה", השיב ראש הממשלה וסיים בברכה בה מנחמים את האבלים: "המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון".

תגיות:הגאון רבי שלום כהןביבי נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה