חדשות בעולם

קנדה מגנה את צעד הפלסטינים

מתנגדת להצעות חד צדדיות, ותומכת במו"מ עם ישראל. "ההחלטה של הרשות הפלסטינית מעוררת דאגה", אמר שר החוץ הקנדי, ג'ון בירד

אא

אולי אחת מנקודות האור לאורך המהלכים האחרונים מצד הפלסטינים, ובניהם הסכמה של מדינות כמו שבדיה וצרפת להכרזת מדינה, היא גינוי של שר החוץ הקנדי, ג'ון בירד, שתקף את המהלך החד צדדי, ובמרכזו החתימה על שורה של אמנות והסכמים בינלאומיים, כולל אמנת רומא וההצטרפות לבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

"ההחלטה של הרשות הפלסטינית להצטרף באופן חד צדדי לאמנת רומא ולבית הדין הפלילי הבינלאומי, לצד ארגונים בינלאומיים אחרים, הוא צעד מעורר דאגה והתפתחות מסוכנת", אמר בירד. קנדה תמיד התנגדה למהלכים חד צדדיים, שאינם מסייעים לקידומו של השלום, הוסיף.

שר החוץ הקנדי, ג'ון בירד (צילום: פלאש 90)שר החוץ הקנדי, ג'ון בירד (צילום: פלאש 90)

"מהלך זה אף מעמיק את התהום בין הפלסטינים לישראל ועשוי להביא להשלכות בלתי רצויות. קנדה הביעה את חששותיה מכך במסרים ישירים לרשות הפלסטינית כבר לפני קרוב לארבע שנים. ניתן לחזור מצעדים אלה, ובמקומם על הרשות הפלסטינית להיות מחויבת מחדש לפתרון שיושג במו"מ. אנו מאמינים שזו הדרך היחידה להביא לפתרון צודק ובר קיימא עבור הישראלים והפלסטינים הזכאים ללא פחות מכך".

לדבריו, ההצעה הפלסטינית מנסה לעקוף את דרכי ההידברות בין הצדדים, וקורא לישראל ולפלסטינים לדון במשותף בהמשך הדרך, ליזום ויתורים הדדיים ולהגיע להסכמה.

תגיות:הרשות הפלסטיניתקנדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה