טוקר מציג: תכנית יהדות בערוץ 2

גם בערוץ 2 מבינים שיהדות מביאה רייטינג, והפעם עושים את זה באופן מקיף יותר. החל מהשבוע הבא יגיש שדר הרדיו מנחם טוקר תכנית יהדות מגזינית מושקעת, לראשונה בתולדות הערוץ. "השאיפה שלנו היא לקדש שם שמים ברבים", הוא אומר בראיון להידברות סופשבוע

אא

כ-20 שנים אחרי שהחל את הקריירה הענפה והמוצלחת שלו ברדיו - החל מערוץ שבע, המשך ברדיו קול חי ורדיו ירושלים, וכלה בגלי ישראל - מנחם טוקר עורך הסבה גם למדיום הטלוויזיוני, ומגיע לערוץ 2 עם מגזין יהדות שבועי חדש ומושקע. שיתוף הפעולה של טוקר עם הזכיינית רשת החל לפני תקופה ממושכת, ובשבוע הבא תעלה התוכנית לשידור מדי יום שישי בשעות הצהרים ובשידור חוזר במוצ"ש. בנוסף תשודר התוכנית גם בערוץ הלוויין הישראלי בארצות הברית.

תכניות יהדות אמנם שודרו בעבר בערוץ 2, אבל זוהי הפעם הראשונה שבה תשודר תכנית מושקעת וצבעונית, אשר תכלול פינות שונות: פרשת שבוע, חסד, מוזיקה, יהדות, בישול יהודי ועוד. בנוסף יתארחו בה אומנים, זמרים ואורחים מרכזיים אשר יחלקו עם הצופים את אמונתם ואורח חייהם היהודי."הרעיון לתכנית היה שלי ביחד עם חבר", מספר טוקר בראיון להידברות סופשבוע. "בזכיינית רשת חיפשו כבר רעיון לתכנית יהדות שלא נעשתה עד היום. כשהגעתי אליהם הם היו בעניין, ואמרו שאם כבר - עדיף לעשות משהו בליגה גבוהה, משהו שלא היה עד היום. לא רק תכנית פרשת שבוע עם אפקט נמוך, אלא תכנית ברמה טלוויזיונית גבוהה שייצור סיטואציה של Win-Win".

להערכתך הם הבינו שיהדות יכולה להביא לא מעט רייטינג, ולכן ההחלטה ללכת על פורמט מושקע?

"כן, וההוכחה לכך היא ערוץ הידברות, שהוביל את מהפכת הטלוויזיה היהודית. היום ברור לכל שאנשים מחפשים יהדות, טעם של פעם, אמונה. אנשים יודעים שיש בורא לעולם, וכשאפשר לתת בדרך טלוויזיונית נעימה, זה שילוב מצוין".

ובכל זאת, מדובר בפלטפורמה לא תורנית. מה תעשה אם ידרשו ממך בזכיינית לכלול אייטמים המנוגדים להלכה?

"יש לי זכות וטו על כל האייטמים, וחלק מעריכת התוכן תעבור דרכי. הרעיון הוא לעשות שעה של יהדות, אבל בצורה טלוויזיונית נעימה, טובה, שלא תבריח את הצופה החילוני, תעשיר אותו ביהדות בכיף ובאהבה. ושאם במקרה גם אדם מסורתי-דתי צופה, שגם הוא יוכל לצפות מבלי להיתקל בחומרים לא כשרים. הרעיון הוא, בפירוש, שלא יהיה חילול השם. השאיפה שלנו הפוכה לגמרי: לקדש שם שמים ברבים".

תגיות:מנחם טוקררדיוטלוויזיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה