חדשות בארץ

יעלון: מבססים אמצעי הרתעה בעזה

במסגרת הדלקת נר ראשון של חנוכה עם לוחמים קרביים בצה"ל, נשאו דברים נתניהו ויעלון: "לא ניתן להאשים אותנו בפשעי מלחמה". מבססים שקט ברצועה

אא

במסגרת טקס הדלקת נר ראשון של חנוכה, עם לוחמי יחידות עוקץ ולוט"ר בצה''ל, באזור מודיעין, נשאו דברים ראש הממשלה, נתניהו, וכן שר הביטחון, משה יעלון. הדברים היו ברוח ימי החנוכה, האור, העוצמה של החלשים מול חזקים, ומעטים מול רבים - האסלאם שהולך ומנסה להשתלט על העולם. "הרשות הפלסטינית שמהללת טרוריסטים רוצחים שפלים, באה להאשים את צבא ההגנה לישראל, הצבע המוסרי ביותר בעולם, בפשעי מלחמה", אמר נתניהו. "אבל אנחנו לא ניתן להם".

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

ראש הממשלה בהדלקת נר ראשון של <a class=חנוכה (צילום: פלאש 90) " src="https://storage.hidabroot.org/OLD_MEDIA/1125.jpg">ראש הממשלה בהדלקת נר ראשון של חנוכה (צילום: פלאש 90)

בין היתר, הבהיר יעלון, כי ישראל נערכת למצב של הפעלת כוח בעזה בכל רגע נתון. "יש כאן לוחמים מנוסים שבקיץ האחרון הוכיחו את עצמם", אמר יעלון. "ראינו את זה מהמקום בו ניהלנו את המבצע, הם עשו כמובן מלאכה חשובה: הסרת האיום. גם איום הרקטות וגם איום המנהרות. ליחידת עוקץ הייתה תרומה משמעותית מאוד בעניין המנהרות, בעיקר המנהרות, והאיום הזה לעת עתה הוסר, אם כי איננו מניחים שלעולם ועד. אנחנו מבססים כעת את השקט ברצועת עזה על הרתעה. בשלב הזה הם מורתעים, אבל אנחנו צריכים להיות מוכנים בכל רגע נתון לאפשרות שנצטרך שוב להפעיל כוח במלוא העוצמה".

תגיות:מלחמה בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה