חדשות בעולם

ריאל מדריד נגד דגל ישראל

הם הגיעו לצפות במשחק של ריאל מדריד, הצטלמו עם דגל ישראל ונדרשו להוציאו מיד מהמקום. דגלי מדינות אחרות התנופפו כרגיל

אא

שלושה ישראלים נדרשו למסור את דגל ישראל, לאחר שהצטלמו איתו באיצטדיון בסנטיאגו בירנבאו, לשם הגיעו כדי לצפות במשחק של ריאל מדריד. האחים, משה ושלומי מואס, ובן דודם, דוד מואס, סיפרו על פרטי המעשה לONE.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

שעה לפני המשחק הם הגיעו למקום, הוציאו דגל ישראל מהתיק, הצטלמו איתו והחזירו לתיק. מסורת הנפת הדגל היא דבר שבשגרה במשך שנים, וכמו כל אוהדים מכל מדינה אחרת, גם ישראל על המפה מבחינת תיירות הספורט. דקות ספורות לאחר שהדגל הושב לתיק, ניגש אליהם סדרן ודרש לקבל לידיו את הדגל. "על פי מדיניות המועדון", כ אמר להם, "אי אפשר להכניס את דגלי ישראל למשחקי ריאל בסנטיאגו ברנבאו".

נדרשו להסיר את הדגל (אילוסטרציה: פלאש 90) נדרשו להסיר את הדגל (אילוסטרציה: פלאש 90)

"אחד הסדרנים כנראה ראה את זה, ואחרי חמש דקות החל לשוחח עם אחד האחראים מטעם ריאל מדריד והם הסתכלו לכיוון שלנו והיה ברור שהם עומדים לגשת אלינו", סיפרו השלושה. "אחרי כמה דקות הם באמת עלו אלינו למעלה, ביקשנו שנפתח את התיק, היינו בטוחים שזה אולי בגלל התיק והאוכל בתוכו והכל. הסדרן פתח את התיק, פרס את הדגל והודיע לי שלפי החוקים של ריאל מדריד אסור להכניס דגלי ישראל במשחקי הקבוצה".

כששאלו את הסדרן האם מדובר על דגלים בכלל, או רק על דגל ישראל, ענה להם הסדרן שהבעיה היא עם דגלי ישראל בלבד. הוא לא אישר להם להשאיר את הדגל בתיק הסגור, אלא דרש להוציאו מחוץ לאיצטדיון. לאחר שהבינו שהוא נחוש, נאלצו לשחרר את הדגל, לא לפני שהובטח להם שבסוף המשחק יקבלו אותו בחזרה, ואף ניתן להם מיקום באיצטדיון אליו יגיעו. "חיכינו שם קרוב ל-40 דקות ואף אחד לא הגיע או דיבר איתנו".

על אף שאופ"א מסרו כי "לפי החוקים שלנו, כל הצורות של סממנים אידיאולוגים, פוליטיים ו/או דתיים (באנרים, דגלים, סמלים וכו') אסורים בתוך האצטדיון". בתמונות שצילמו האחים, נראו בבירור סממנים רבים של מדינות אחרות.

מריאל מדריד נמסר בתגובה לפניית ONE: ״הנושא בבדיקה מול האחראים על מערך האבטחה ואנו נמסור את תגובתנו בסיומו של ההליך״.

תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה