מעניין

הווטרינר הציל את הצב הנכה: הרכיב רגליים מלאכותיות מלגו

חושבים שקוביות לגו הן רק משחק? תחשבו שוב: וטרינר הצליח לבנות לצב ה'נכה' כיסא גלגלים מיוחד במינו מ...לגו

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

יש אנשים שחושבים מחוץ לקופסה, שמנסים למצוא פתרון לכל מצב - גם כאשר זה בכלל לא התפקיד שלהם. כזה הוא ד"ר קרסטן פליצ'ק (מאנגלית: plischke) אשר בזכות היצירתיות המחשבתית והאכפתיות הכנה שלו מהמקצוע - לא רק שהצליח לחשוב על פיתרון יעיל עבור הצב ה'נכה' שהובא אליו לבדיקה, אלא הצליח אף ליישם אותו. 

ברוב תושייתו, בנה הווטרינר עבור הצב האומלל 'כיסא גלגלים' מיוחד מחלקי לגו מיותרים, כיסא שיסייע לו לצעוד בנחת וללא קושי. הצב הובא לווטרינר על ידי הבעלים שלו, איריס פאסט, כי שמה לב שהליכתו איטית ועולה לו במאמצים כבירים. רק מאוחר יותר התברר כי הסיבה לכך היא הצטברות רימות וטפילים שדבקו בגפיו, כמו גם בעיות צמיחה - ששילוב שניהם הפך את רגליו לחלושות והקשה במאד על ההליכה. 

את הרעיון לכיסא הגלגלים המיוחד הגה הווטרינר לאחר שמצא חלקי לגו מיותרים של בנו הקטן. הוא שקד על הרעיון במשך ימים ספורים ואף העז ליישם אותו. "לאנשים נכים יש פתרונות רבים כמו הליכונים, כיסאות גלגלים ותותבות - אבל לבעלי חיים אין את הפריבילגיה הזו. ובהתחשב בעובדה שכל בעל חיים בנוי אחרת, מובן מדוע אין חברות שמתעסקות בייצור מוצרים מהסוג הזה - להתאים לכל חיה את מה שהיא צריכה, זה כמעט בלתי אפשרי ליישום". 

וככה זה נראה:

הוטרינר בפעולה

 

הצב שזכה ב'רגליים' חדשות

תגיות:רץ ברשתגלריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה