חדשות בעולם

נתפסו חברי חוליה אנטישמית בצרפת

הם תוקפים יהודים באכזריות, וקוראים לעברם קריאות אנטישמיות. "'עונת הציד" של היהודים בצרפת. הפחד שולט

אא

מקרי האנטישמיות בצרפת הולכים וגוברים, ומפילים אימה על יהודים רבים ברחבי הארץ. שניים מתוך שלושה תוקפים סדרתיים נתפסו על ידי המשטרה הצרפתית, והתביעה קושרת להם מקרי תקיפה נוספים, ביניהם מקרה חמור התרחש לפני מספר שבועות בקרטיי, שבפרברי פריז. יהודי כבן 70 הותקף בביתו באכזריות רבה, כשהתוקפים זורקים לעברו ביטויים אנטי יהודיים.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

מדובר בחוליה אחת שנהגה לבצע תקיפות אנטישמיות באכזריות רבה נגד יהודים. אחד החשודים, כ עולה מהחקירה, מתגורר בסמיכות לבית המשפחה האחרונה שהותקפה. הוא ביקר בביתם כדי לשאול מצרכים, כשמטרתו היתה לבדוק את השטח מוקדם יותר.

נערצה חולייה (אילוסטרציה: פלאש 90) נערצה חולייה (אילוסטרציה: פלאש 90)

ארגון הגג של קהילות יהודי צרפת – הקרי"ף, הביע זעזוע ואמר כי "האנטישמיות בצרפת ממשיכה להתפרע והפכה למקור לדאגה. יש צורך בתכנית חירום לטפל בנושא". ראש ממשלת צרפת, מנואל ואלס, גינה את התקיפה ואמר כי המעשים הם המחשה נתעבת לכך שהמאבק באנטישמיות הוא קרב יומיומי. גם נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, גינה את התקיפות: "במאבק נגד האנטישמיות אין לנהוג כאילו לא ראינו דבר, אלא יש לראות הכל כדי שלא להסכים עוד לכך".

נשיא הקונגרס היהודי-אירופי, משה קנטור, מגדיר את התקיפות כמקרים אנטישמים: "לצערנו, מסתמן שזו 'עונת הציד' של היהודים בצרפת. היו כל כך הרבה תקיפות אלימות לאחרונה, נגד יהודים ונגד מוסדות יהודים, והכל חוזר לעינוי האלים ולרצח של אילן חלימי שהיה בעבר הלא־רחוק בצרפת".

תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה