פינת החיסכון: גז בישול

איך ניתן לחסוך בהוצאות הגז? לפני הכל, דעו שזה אפשרי. תוכלו די בקלות להקטין את חשבון הגז שלכם באמצעות מספר צעדים פשוטים. במצטבר, מדובר בחיסכון כספי לא מבוטל

אא

1. דעו - זה אפשרי. הגז הוא אחד ההוצאות שפחות ניתנות לשינוי, לכאורה, אך בפועל תוכלו להקטין את חשבון הגז שלכם באמצעות מספר צעדים פשוטים. במצטבר, מדובר בחיסכון כספי לא מבוטל.

2. השוו מחירים. חברות גז שונות מוכרות מ"ק לצריכה במחירים שונים. כך על כמות צריכה זהה תוכלו לשלם בחברה אחת 190 ש"ח, ובחברה אחרת רק 100 ש"ח. לכן כדאי מאוד לברר ולהשוות מחירים. כמובן שגם איום בניתוק יכול לעשות את שלו, ולהפחית "במיוחד בשבילכם" את המחיר לצריכה. בנוסף לכך יש לבדוק ולהשוות גם את סכום התשלום הקבוע (מן דמי מנוי), מאחר שגם כאן עלולים להיות פערים משמעותיים למדי. מחירי הגז תחרותיים למדי כיום, מה גם שאין פערים באיכות הגז עצמו (אם כי יתכנו פערים בטיב השירות), ולכן המחירים גמישים למדי.

3. שלמו בהוראות קבע. במקרים רבים מעניקות חברות הגז הנחות משמעותיות למשלמים בהוראת קבע. אם אתם בוחרים לשלם בהוראת קבע, עדיף לעשות זאת דרך כרטיס האשראי ולא דרך הבנק, על מנת לחסוך בעמלה.

4. אפשר גם לעבור. אם הניסיונות לקיצוץ בתשלום לא צלחו, תוכלו לעבור לחברת גז אחרת במידה ותשיגו הסכמה מ-51% (לפחות) מדיירי הבניין. הליך המעבר אמור להיות קל ופשוט יחסית, ובמסגרתו יש לדאוג שסכום הפיקדון ששולם בעבר לחברה הקודמת יעבור אל החברה החדשה. במסגרת החלפת החברה יבצעו נציגיה של חברת הגז החדשה החלפה של צינור הגז הישן ללא עלות, וכן בדיקת תקינות מקיפה.

5. חיסכון בבישול. גם בבישול עצמו ניתן לחסוך בגז. כך לדוגמה, אם אתם מרתיחים קומקום לתה - רצוי למלא אותו בהתאם לכמות הנצרכת בלבד. אין טעם למלא קומקום שלם, ולהמתין זמן רב יחסית עד רתיחתו, בשביל כוס תה בודדת; כאשר מבשלים ביצים קשות, ניתן לכבות את הגז 10 דקות לפני הזמן המקורי, וכך לתת לביצים להמשיך ולהתבשל במים חמים שהיד סולדת בהם.

תגיות:חיסכוןגז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה