טורים אישיים - כללי

ההסתה כלפי בניון: והאמת תהא נעדרת

בזמן שמקרי האלימות והרצח מצד פורעים ערביים משתוללים בקצב מדאיג, יש מי שנטפל אל עמיר בניון. אז מי כאן המסית האמיתי? חגית אמאייב בטור נוקב

אא

ביומיים האחרונים נקלעתי, בעל כורחי, לדיון מכוער ומקומם, סביב סוגיית שיריו האחרונים של הזמר והיוצר, עמיר בניון. בשיריו אלו הוא מבטא את מה, שלעניות דעתי, מרגיש רוב הציבור היהודי השפוי היושב בציון. אומנם בעיני מאן דהוא, דבריו - או יותר נכון, שיריו של בניון - מהווים, לא פחות ולא יותר עבירה פלילית. עד כדי כך שמזדעקים אנשי התשקורת על דברי "ההסתה" של היוצר, בעידודם של אבירי "זכויות האדם" ו"חופש הדמוקרטיה", דוגמת סגן נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה, המבקשים לפתוח בחקירה פלילית בגין הסתה. אם זה לא היה אמיתי, הייתי חושבת שזו פשוט בדיחה גרועה.

לא ארחיב בדבריי, שכן, פשוט בעיני שמה שאנו רואים בהשתאות, לנגד עיננו, הינו התגשמות הנבואה: "והאמת תהא נעדרת". ושל מאמר התורה הקדושה: "והיית משוגע ממראה עיניך אשר תראה", בפסוקים המדברים על מצב עם ישראל באחרית הימים.

מספר שאלות לי אל היושבים אי שם במגדלי השן והשנהב, ובאים בהיתממותם מעוררת החלחלה, להטיף לעם למוד סבל, פוגרומים ואויבים, כיצד עלינו לנהוג מול הקמים עלינו לכלותינו. אז להלן פליאותיי.

האם סיימתם לטפל בכל עוקרי הספסלים והקופות בתחנות הרכבת הקלה וסביבותיה, הצווחים "אללה אכבר", תוך שהם נושאים תפילה להצלחת הניסיון להפוך רכב נוסע על יושביו, על ידי יידוי אבנים לעברו? הידעתם שישנה ילדה הנקראת אדל ביטון, המשמשת דוגמא חיה (על אפם ועל חמתם), או קדוש הנקרא יוחנן פלסנר הי"ד, המשמש עדות מונצחת למה שאבנים יכולות לחולל? בזה כבר סיימתם לטפל? הרי זוהי לא הסתה לאלימות - אלו ניסיונות רצח חוזרים ונשנים על בסיס יומיומי... מה תאמר על כך, סגן נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה?

והאם סיימתם לדון בזכותם של כל החנין זועבים למיניהם, לפגוע במדינת ישראל, על ידי מסירת מידע סודי מתוך כנסת ישראל, בשם זכויות הדמוקרטיה וחופש הביטוי, היישר לידיהם מגואלות הדם של ארגוני טרור הפוגעים במדינת ישראל ובעם ישראל בפועל ממש?

האם אנשים "נאורים" שכמותכם לא למדו היסטוריה? האם לא למדתם את העובדה שההיסטוריה לאורך אלפי שנות דור נפרעת ממי שנלחם בילדיו של הקב"ה? האויבים קמים ונעלמים. עם ישראל חי וקיים לנצח נצחים!

אז אומנם אין לי את הכח שיש לרזי ברקאי או ליעל דן, אבל אני הקטנה באה למחות, בדרך חוקית (אולי גם זו נחשבת להסתה פרועה... כבר אי אפשר לדעת) על השיבוש, העוול, העיוות והדמוניזציה שעושה ברנז'ה מצומצמת לכל מי שלא רוקד לצלילי חליל דעותיה.

כבר למדנו והפנמנו, שדברים המיוחסים לאנשי אמת מהסקאלה הימנית, שעוד אינם חוששים להשמיע את קולם רם ונישא, נקראים "הסתה לאלימות", בעבור שונאי וחורשי רעת ישראל נחשב ל"חופש הביטוי". הכל בשם ההשכלה והדמוקרטיה... דמוקרטיה בתפארתה.

חגית אמאייב היא יועצת משפחתית ופסיכותרפיסטית. מפתחת קלפים טיפוליים לייעוץ והעצמה מהבית. כנסו לאתר הבית 'בשניים ויותר' או כתבו למייל bshnaeem@gmail.com

תגיות:עמיר בניוןערבים ישראלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה