חדשות בארץ

רוב תומך בהחלטת ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני

מכיוון השמאל - תגובות קשות נגד החלטת ראש עיריית אשקלון, להשעות עובדים ערבים מעבודתם. אך סקרים מוכיחים: רוב הציבור בעד ההחלטה. שמעוני: "מעדיף להתמודד עם בג"צים, מאשר עם הלוויה של ילד קטן"

אא

סקר שנערך בקרב הציבור ופורסם בסוף השבוע בחדשות 10, מעלה כי 58% מתושבי ישראל תומכים בהחלטתו של ראש עיריית אשקלון, לפטר את כל העובדים הערבים שבקרבת מוסדות חינוך בעיר.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

ההחלטה של איתמר שמעוני, ראש העיר, הצליחה לעורר סערה פוליטית רבה. ראש הממשלה, שר האוצר, שר הכלכלה, שרת המשפטים, ואף נשיא המדינה, כולם גינו את ההחלטה, ואמרו כי לא העת לעורר פילוגים ואפליות גזעניות נגד ציבור שלם.

בתגובה, אמר שמעוני, שאם היו מקבלי ההחלטות, דואגים לביטחון אזרחי המדינה, לא היה נאלץ לנקוט בצעד גזעני. לדבריו, הוא מוכן להסתכן בעמידה מול בג"צים שמכינים נגדו, ומול האשמות, מאשר לעמוד בהלוויה של ילד קטן שנהרג בגן באשקלון.

 

מנגד הגינויים, ניצבו הורים שטענו, שעד לאותה החלטה, הם פשוט לא הלכו לעבודה, אלא ישבו מול מבני הגנים ושמרו על ילדיהם. קיים חשש גדול ופחד מפני עובדים ערבים שמסתובבים עם מכשירי בנייה במקומות כל כך רגישים.

ברשת התעוררו פולמוסים בין כל המגזרים, שבכולם ניתן למצוא את המתנגדים ואת התומכים למעשיו של שמעוני. האם פעולה זו תגרור גל אלימות חריף יותר מצד ערבים?

צילום דף הפייסבוק של שמעוני צילום דף הפייסבוק של שמעוני

 

 

בעקבות הלחצים נגד שמעוני, עתיד ראש העיר להציע הערב (ראשון) להורי הילדים במוסדות שבהם מתקיימות עבודות, שהעובדים הערבים ישובו לעבודתם, והילדים יעברו למבנה זמני עד סוף השבוע, זמן סיום העבודות.

תגיות:ערבם ישראליםמחבליםפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה