חדשות בארץ

התארגנות חרדית: בואו להלווית השוטר זידאן סייף

הוא נרצח כשהגן על מתפללי בית הכנסת. עכשיו הם מתכוונים ללוות אותו בדרכו האחרונה. לפי פסק הגר"ע יוסף זצוק"ל: "נכון לומר עליו השכבה בבית הכנסת לעילוי נשמתו"

אא

אמש (שלישי) בשעות הערב המאוחרות, יצאה הודעה על מותו של ההרוג החמישי בטבח בבית הכנסת בהר נוף, רס"ר זידאן סייף, שוטר תנועה במשטרת ירושלים משנת 2011, שהגן בגופו על שוטר שירה במחבל.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

הלוויתו של סייף, 30, מתקיימת היום בשעה 14:00 בינוח ג׳ת. במותו הותיר אחריו אישה ותינוק בן ארבעה חודשים.

בשעות האחרונות הופצה ידיעה ברשתות החברתיות בזו הלשון: "אנחנו קבוצה של חרדים שרוצים לארגן אוטובוס ללויה של חסיד אומות העולם רס״מ זידאן, בשעה 12:00 מבנייני האומה. זכרו שזהו קידוש ה׳ שאנחנו מחויבים לו. מי שבענין שישלח הודעת אסמס וזו התחייבות מצידו להגיע".

תחילה חשבו המארגנים, שני צעירים חרדים מאזור ירושלים, לבקש תשלום עבור הנסיעה כדי להצליח להוציא אוטובוס, אולם לאחר שהפיצו את יוזמתם, החליט יהודי שחפץ בעילום שם, לקחת על עצמו את מימון הנסיעה, וההודעה המתוקנת על נסיעה חינם - הופצה ברשת.

תושבי שכונת הר נוף הביעו את קורת רוחם למיזם, והבהירו שיצאו כמה שיותר אנשים להלוויה, לכבד בכבוד אחרון את האיש שחירף נפשו והגן עליהם בגופו.

 

"ההתארגנות של חרדים מירושלים ועוד ישראלים רבים להגיע ללוויתו של השוטר זידאן סייף היום בכפרו, מרגשת מאוד" - אמר אלי פולק, ממייסדי איחוד הצלה.

תמונות נרצחי הפיגוע המתועב - ארבעה מתפללים והשוטר שפרץ למקוםתמונות נרצחי הפיגוע המתועב - ארבעה מתפללים והשוטר שפרץ למקום

תגובות רבות מצד גולשים הביעו את תמיכתם ביוזמה והבטיחו שיגיעו גם הם.

"קידוש ה' לנסוע להלוויה שלו (רס"ר סייף - ש.ח). צריכים להראות עכשיו אחדות עם בני העדה הדרוזית, שזהו לא איש הביטחון הראשון מהעדה שנהרג בפיגועי הטרור האחרונים", אומר להידברות, אליהו, תושב אשדוד.

מהר מאוד התפרסם מקור מספרו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, על פיו ראוי לעשות השכבה לשוטר הדרוזי, כנהוג על חסידי אומות העולם. "חייל דרוזי שעמד על משמרתו להגן על ישראל מפני אוייב ומתנקם, ונהרג בידי הישמעאלים, על משמרת בטחון ישראל, נכון לומר עליו השכבה בבית הכנסת לעילוי נשמתו, כנהוג על חסידי אומות העולם".

 "הדרוזים מאמינים באל אחד, ואינם עובדי עבודה זרה כלל. וגם מאמינים בהשארת הנפש, ולא עוד אלא שהם מתגייסים לצבא הגנה לישראל ומוסרים את נפשם על הגנת תושבי מדינת ישראל, ושומרים על שבע מצוות בני נח, ודינם כחסידי אומות העולם". 

תגיות:פיגועירושליםערבים ישראליםדרוזים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה