חדשות בארץ

פוצץ הדיון על חוק מע"מ 0

נתניהו פנה לחרדים לבדוק אפשרות של כניסה לקואליציה. החרדים: "לא ייתכן שבכל פעם שנתניהו ייכנס למתיחות עם לפיד – הוא יזמן חרדים"

אא

ועדת הכספים נאלצה להפסיק את הדיון שהתקיים הבוקר (שני) על הבקשות לדיון חוזר שהוגשו על חוק מע"מ 0, לאחר שכבר אושר בוועדה, זאת מאחר ו"ישראל ביתנו" הגישה בקשה להתייעצות סיעתית, והזמן להצגת התקציב – תם.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

כפי שהמצב נראה נכון לשעות אלו, "ישראל ביתנו" לא תתמוך בחוק, מה שעתיד להכשיל אותו באישור הוועדה. צריך לזכור ששר האוצר, יאיר לפיד, התנה את הישארות "יש עתיד" בקואליציה, באישור חוק מע"מ 0, מה שעשוי להביא לסיומה של קואליציה.

גורמים בכירים בקואליציה אומרים כי נתניהו רוצה לנתח את המצב הפוליטי יחד עם בני שיחו, בכירים בליכוד, שזומנו לפגישה עמו בהמשך היום, על מנת לראות אם ניתן לקדם את הקדמת הבחירות, לנוכח הפלונטר שנוצר.

הדיון התפוצץ (צילום: פלאש 90) הדיון התפוצץ (צילום: פלאש 90)

בסוף השבוע פנה נתניהו לנציגים החרדים בכנסת, וביקש לבדוק אפשרות של צירוף לקואליציה, במידה ולפיד יפרוש. אך נראה שהפעם הם אינם מתכוונים להציל את נתניהו.

"בקואליציה העתידית – הכל פתוח", אמרו ח"כים מיהדות התורה בראיון לערוץ 7. "אפשר לדבר על הקדנציה הבאה, תלוי מה הוא יהיה מוכן לתת לנו".

גורמים במפלגות החרדיות טוענים שנתניה מוכן בשלב הזה לוותר על הרבה מאוד דברים, כולל שינויים מרחיקי לכת בחוק הגיוס והתקציב לישיבות שקוצץ למחצית בשנתיים האחרונות. 

"לא ייתכן שכל פעם שנתניהו נכנס למתיחות עם לפיד, הוא יזמן את החרדים" – אומרים הנציגים.

תגיות:חוק הגיוריאיר לפיד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה