חדשות בארץ

הצעה: שר הפנים יוכל לשלול אזרחות

הצעת חוק חדשה מבקשת לעקוף את התהליך הביורוקרטי הארוך שנדרש היום לשלילת אזרחות, ולהעניק סמכות לשר הפנים. כל מורשע טרור, לרבות יידוי אבנים - יסתכן בשלילת אזרחות

אא

כל מורשע טרור, לרבות יידוי אבנים, או כל עבירה אחרת נגד ביטחון מדינת ישראל, יסתכן בשלילת אזרחות, כך מבקש לחוקק חבר הכנסת מוטי יוגב (הבית היהודי).

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

את הצעתו הניח אתמול (רביעי) על שולחן הכנסת, בה הציע להעניק את מלוא הסמכות לשר הפנים, שלא יצטרך את אישור היועץ המשפטי לממשלה, או את אישור בית המשפט לעניינים מנהליים, כפי שנדרש עד היום, ויוכל על פי שיקול דעתו, לשלול אזרחות.

המדינה תוכל לשלול אזרחות (צילום: פלאש 90) המדינה תוכל לשלול אזרחות (צילום: פלאש 90)

"לא יעלה על הדעת שמחבל שביצע פעולת טרור על רקע לאומני נגד אזרחי מדינת ישראל, שתישאר בידו האזרחות וימשיך להנות ממנעמי אזרחותו הישראלית, מענקי הביטוח הלאומי וזכויות נוספות".

יו"ר הקואליציה ויו״ר ועדת חו״ב, ח"כ זאב אלקין אמר: "מי שעומד מאחורי פעולות טרור כנגד מדינת ישראל או אזרחיה לא ראוי לכבוד להיות אזרח מדינת ישראל. מי שמרים יד על המדינה, שלא יצפה שהמדינה תגן על זכויותיו. מקומם של המחבלים מחוץ למדינת ישראל."

כזכור, נתניהו הבטיח לבחון שלילת אזרחות לכל מי שיקרא להשמדת ישראל: "ישראל היא מדינת חוק. לא נסבול הפרות סדר והתפרעויות. נפעל נגד זורקי האבנים, חוסמי הצירים והקוראים להקמת מדינה פלסטינית במקום מדינת ישראל", אמר נתניהו בתחילת השבוע. ''אנחה את שר הפנים לבחון שלילת אזרחות של הקוראים להשמדת מדינת ישראל".

תגיות:טרורערבים ישראלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה