חדשות בארץ

מיסיונרים ניסו להדיח חיילי צה"ל להמיר דתם

הם עמדו בריכוזים השונים וחילקו חומר הרסני במעטה של ספר שמירה וסגולה. יד לאחים ששמעו על הפעילות, הגיעו למקום, גרמו לגירוש המיסיונרים, ואספו את כל החומר שנותר במקום

אא

בפעילות חריגה מצדם, החלו מיסיונרים לפקוד באופן שוטף ריכוזי חיילים בתחנות רכבת, טרמפיאדות וכד', והחלו לחלק חומר מיסיונרי מובהק. הגימיק: נגן מדיה אלקטרוני, עליו נצרבו חומרים, כולל הקלטה של כל 'הברית החדשה', מבלי שתהיה אפשרות למחוק את ההקלטה מהנגן.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

בנוסף לנגן המדובר, חולקו לחיילים מעטפות מעוצבות בצבעי צה"ל, ועליהן תמונות חיילים, כאילו מדובר בחומר צה"לי לחלוטין. במעטפות נמצא חומר הטפה שקורא להמיר דת, ובו מספר טלפון של קהילה מיסיונרית אקטיבית. החזות החיצונית של חומר ההטפה, נראית כמו ספר סגולות לשמירה, להבדיל.

לאחרונה נודע הדבר לארגון יד לאחים, והם מיהרו לפשוט על המוקדים בהם הופיעו מיסיונרים, והחלו להזהיר את האנשים מפני החומר ההרסני שאולי הגיע או יגיע לידיהם. תוך כדי פעילות, משהבינו את חומרת הדבר, החלו החיילים הודפים פעילים מיסיונרים שהופיעו במקום, וגירשו אותם בבושת פנים. פעילי יד לאחים אספו את כל החומר המיסיונרי שהתפזר במקום, על מנת שלא יגיע לידיים של יהודים.

"כל עוד לא נחקק בישראל חוק האוסר מכל וכל פעילות מיסיונרית מכל סוג שהוא", אומרים ביד לאחים, "ממשיכים המיסיונרים הנהנים מתקציבים בלתי מוגבלים לעשות ככל העולה על רוחם על מנת לפגוע ביהודים תמימים, להוליכם שולל ולהעבירם על דתם רח"ל".

תגיות:יד לאחיםחיילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה