חדשות בארץ

תקציב 2015 אושר בקריאה ראשונה

זעם באופוזיציה: קיבלנו את התקציב מאוחר, לא הספקנו לעיין בכולו. ח"כ גפני: ללפיד לא מפריעה פגיעה בחרדים

אא

אמש (שני) אושר במליאת הכנסת בקריאה ראשונה, תקציב המדינה וחוק ההסדרים לשנת 2015, עם תמיכת 58 חברי כנסת, ו-46 מתנגדים. הוא יועבר לוועדת הכספים להכנתו לקריאה שנייה ושלישית להצבעה קדם דיון, בו הלינו חברי האופוזיציה כי לא ניתנה להם האפשרות לעיין כראוי בתקציב, משום שהחומר הועבר אליהם רק שעות ספורות קודם לכן.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

"אם מישהו צריך הוכחה נוספת לכך שממשלת נתניהו מתפוררת - אז קיבלנו היום הוכחה נוספת בדמות תקציב הבושה והחברה שמונח על שולחן הכנסת", תקף יו"ר האופוזיציה, יצחק בוז'י הרצוג.  "כדי להעצים את הבושה שמעתי את שר האוצר מנכס לו את המחאה החברתית. זהו תקציב שכולו הרפתקה פוליטית של ראש ממשלה מפוחד ושר אוצר טירון פוליטי".

ח"כ גפני: ללפיד לא מפריעה פגיעה בחרדים (צילום: פלאש 90) ח"כ גפני: ללפיד לא מפריעה פגיעה בחרדים (צילום: פלאש 90)

"תקציב חסר אחריות שאין בו תקווה ואין בו בשורה. תקציב אנטי ישראלי מובהק. והאיש שאחראי למחדל החברתי והכלכלי הזה הוא ראש הממשלה שרוצה לשרוד פוליטית ולעזאזל כל השאר. איפה הדאגה לחלשים? איפה הירידה במחירי הדיור? איפה ההקלות למעמד הביניים?"

"הממשלה הזו מתנהלת כמו מטוס ללא טייס. ראש הממשלה ושר האוצר חיים בלה לה לנד. אתם זרקתם את רוב מסקנות ועדת אלאלוף לפח הזבל של ההיסטוריה. זה תקציב של פחד והישרדות פוליטית שאין לו אומץ לבצע שינויים.

יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, תקף אף הוא את התקציב ואת שר האוצר: "אני לא זוכר תקציב כל כך חסר יצירתיות. ראיתי את שר האוצר עם עיניים כבויות. שיבוא ראש הממשלה ויסתכל לאישה החרדית בעיניים, ויגיד שקל אחד שהוא עשה למען הציבור החרדי, תקנה אחת, שינוי אחד. אנחנו העלנו אותו פעמיים לשלטון והוא כפוי טובה. לא מפריעה לו הפגיעה המתמשכת בחרדים".

תגיות:חרדיםיאיר לפידתקציבחוק הגיור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה