חדשות בארץ

ח"כ מאיר פרוש: "חוק הגיור החדש יוביל לפילוג בעם"

יממה לאחר שאושר בכנסת חוק הגיור החדש - מתבטאים עליו הרבנים הראשיים ואומרים כי צעד זה הוא בגדר 'הונאת הגר', ויגרור אחריו נזק ועוול למבקשים להתגייר

אא

זעקה גדולה נשמעה אמש בקרב המחנה החרדי, שבראשו עומדים הרבנים הראשיים לישראל. הסיבה: חוק הגיורים החדש שאושר אתמול (א') בכנסת, לאחר מאבק ארוך ומתמשך אותו הובילה חברת הכנסת, ציפי לבני.

 מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

בכירי הציבור החרדי ביניהם דיינים, עסקנים ורבנים, מכנים את החוק החדש 'הונאת גר' - ומתנגדים לו בכל תוקף. בנוסף, ככל הנראה יקיים הרב הראשי הרב יצחק יוסף, אסיפה שתדון בנושא ובה יתגבשו נהלים ודרכי פעולה, בהתאם לחוק החדש.

חבר הכנסת, מאיר פרוש (יהדות התורה), התבטא על חוק הגיור ואמר כי "היהדות החרדית בוחנת את נתניהו במבחן התוצאה. הממשלה בראשותו אישרה הקלות בגיור - שמובילות לקרע ופילוג בעם. אם נתניהו היה נחרץ, לא הייתה עוברת החלטת ממשלה כזו. הכל זה מס שפתיים".

גם יו"ר תנועת ש"ס, אריה דרעי, התבטא בחומרה נוכח אישור החוק וגינה את "מדיניותה הרופסת של הממשלה בקלקול כל דבר – הן בנושאים חברתיים והן בנושאי דת ומדינה". עוד הוסיף דרעי ואמר, כי "החלטת הממשלה פוגעת בראש ובראשונה במתגיירים, שבתי דין רבים בארץ ובעולם לא יכירו ביהדותם. ממשלת ישראל מוליכה שולל את המתגיירים הללו".

תגיות:גיורכנסת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה