חדשות בארץ

הפיץ סרטון של שייח' בחתונה חרדית וישלם 1.2 מיליון שקל קנס

בשבוע שעבר התקיימה חתונת מתנדב זק"א באחד הסרטונים שהופצו ברשת נראה שייח' בדואי רוקד. אחד ממפיצי הסרטון מצא את עצמו בעל חוב בסך 1.2 מיליון שקל "על ביזוי שייח'"

אא

סטודנט בדואי מהנגב, ששיתף סרטון בתוכנת המסרים החינמית Wahtsapp לא חלם שהמעשה שלו יעלה לו במיליון ומאתיים אלף שקלים.

בשבוע שעבר התפרסם סרטון שצולם בחתונה חרדית, בו נראה השייח' הבדואי, עאקל על אטרש, מברך את הקהל בחתונה ואף רוקד עם הנוכחים. בחתונה נכחו רוב אנשי ארגון זק"א, שכן החתן הוא מתנדב ותיק ופעיל במיוחד.

הכנסו לצפייה בסרטון

מאז התפרסם הסרטון המדובר, נחשפו אליו אלפי גולשים יהודים ומוסלמים וכמובן גם בדואים. חלק גדול מהאנשים לא ראו בעין טובה את הסרטון, ותקפו את השייח'. האחרון נפגע עד עמקי נשמתו, ופנה לבית המשפט הבדואי, "חאק אל ערב" ותבע את אחד האנשים ששיתפו את הסרטון, ואף עלתה טענה שהוא מכיר את המצלם והכל נעשה במכוון. המעשה הזה, כך טען השייח', הסב לו נזק תדמיתי חמור, ופגע בכבודו ושמו הטוב. השופטים הבדואים הגיעו לביתו של הסטודנט, א', בכפר חורה, ושאלו את אביו האם בנו, שלא היה בבית באותה עת, מתנצל על המעשה. האב הסביר מיד שבנו פעל בתמימות,  וכי הוא מתנצל.

אך ההתנצלות של אבי הסטודנט לא ממש הועילה לו. א' ואביו נדהמו לגלות שהשופטים גזרו עליו סך פיצויים של 1.2 שקל, לאחר שנמצא אשם בביזוי השייח'. "נתנו לי עונש כאילו רצחתי חמשה אנשים", נסער הסטודנט והודה שהוא בהלם.

מאחר שאביו של א' התנצל, למשפחה אין זכות לערער על העונש. "מאיפה אביא את הכסף הזה? נכון שעשיתי אולי מעשה שטות אבל אנחנו בשנת 2014 אני לא היחיד שהפיץ את הסרטון הזה ואני בכלל לא מכיר את הצלם כפי שטוענים", טוען א'. "הבעיה היא שיש ערב שנכח במשפט והוא אמור לגבות את הכסף. אני חושש לחיי אם לא אשלם את הכסף. אני פוחד שיהיו איומים על בני משפחתי".

תגיות:קנסבית משפטאסלאם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה