חדשות בארץ

ח"כ גלאון מצטרפת לדברי השחקן מנשה נוי

לאחר שספג ביקורת חריפה על דברים שאמר נגד צה"ל, ובעד הפלסטינים, יו"ר מר"צ יוצאת במסע הגנה על השחקן מנשה נוי: "ציד מכשפות גלוי, מכוער ומפחיד נגד אנשים שמביעים את דעתם"

אא

מאז שהתראיין בשבוע שעבר למגזין G, סופג השחקן, מנשה נוי, ביקורת חריפה ברשת, וגרם למחאת צרכנים נגד מחלבת טרה, שאותה הוא מייצג כפרזנטור. בראיון אמר נוי, בין היתר, שהוא קורא למרד במסים ובשירות צה"ל, והביע את כאבו על העם הפלסטיני שנותר חסר אונים מול צבא ישראלי, ואף התנדב לשמש כ"חסיד אומות העולם" של הפלסטינים. דבריו, כאמור,  הסעירו את אזרחי מדינת ישראל, שלא ישבו בשקט למשמע הדברים ודרשו לפטר אותו מפרסום מחלבת טרה, כי אין להם כוונה לממן טרור.

מנשה נוי. מגנה עליו (צילום: יח"צ) מנשה נוי. מגנה עליו (צילום: יח"צ)

כעת יוצאת להגנתו חברת הכנסת, זהבה גלאון (מר"צ), ומבקשת להביע תמיכה בשחקן ובמחלבת טרה, ומבקשת שלא ייכנעו ללחצי הטוקבקיסטים. "אני מחזקת את מנשה נוי, שמאז שהעז לדבר נגד הממשלה ולהביע כאב על גזענות כלפי ערבים, סופג מטח של איומים וקללות ממאות טוקבקיסטים", כתבה גלאון בדף הפייסבוק שלה. "זאת עוד דוגמה לכך שהאווירה המסיתה והאלימה של החודשים האחרונים יצאה משליטה, והיא מעודדת ציד מכשפות גלוי, מכוער ומפחיד נגד אנשים שמביעים את דעתם".

"כל הכבוד לחברת טרה שמצליחה לעמוד מול מי שקורא להחרים אותה אם לא תפטר את מנשה נוי מתפקיד הפרזנטור שלה, בניגוד לחברת מנו ספנות העלובה שפיטרה בקיץ האחרון את אורנה בנאי", הוסיפה גלאון. "אני קוראת לטרה להמשיך להתעלם, ולא להיכנע לבריונות המתלהמת והאלימה של האנשים האלה".

תגיות:הסכסוך היהודי ערבימלחמה בדרום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה