חדשות בארץ

רגע לפני מותו: זימר קטע מקידוש

רבים מהם לא הצליחו לשרוד את סופת השלגים בהימלאיה. בהלווייה של נדב שהם, אמרה שני, צעירה ששהתה במקום ברגעיו האחרונים: הוא זימר ניגון מקידוש של שבת

אא

אסון סופת השלגים בנפאל, נמצא עוד בשיאו, כשהבוקר (שני) נמצאה גופת המטיילת, מיכל גילי צ'רקסקי, שבני משפחתה התעקשו להמשיך לחפשה, על אף העובדה שכוחות החילוץ בנפאל התייאשו מלמצוא ניצולים.

אמש הובא למנוחות במצפה הושעיה, נדב שהם, שמצא את מותו בראש הרי ההימלאיה באסון סופת השלגים. בהלווייה השתתפה שני, פרקליטה צעירה, שבשארית כוחותיה עודדה ותמכה בחבריה למסע, נסכה בהם כוחות והתחננה שלא ייכנעו. היא הגיעה על כיסא גלגלים כשהיא סובלת מכאבים עזים.

רגע לפני מותו, זימר את הקידוש (אילוסטרציה: shutterstock)רגע לפני מותו, זימר את הקידוש (אילוסטרציה: shutterstock)

בני משפחתו של שהם, ידעו שהיא האחרונה שראתה אותו בעודו בחיים, ובסיום ההלווייה ניגשו אליה בבכי. אמו ביקשה לדעת מה היו מילותיו האחרונות של בנה, נדב ז"ל. שני סיפרה לבני המשפחה הכואבים והשבורים, כי ברגעים האחרונים לחייו, זימר נדב ניגון מהקידוש של שבת.

היא הותירה את בני המשפחה נרגשים וממררים בבכי, והם לא עזבו אותה, עד שלא איחלו לה מכל לבם, בריאות איתנה במהרה, והודו לה על הרגעים שבהם נכחה, והצליחה להעביר להם דרישת שלום אחרונה מבנם האהוב - שזה עתה קברו.

תגיות:קידוש בשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה