חדשות בארץ

עשה סטאז' ב'ברזילי', ערק לדאעש ונהרג

יום אחד הוא לא התייצב לעבודה בבית החולים בישראל. כוחות הביטחון גילו כי הסטאז'ר הערבי-ישראלי, החליט להתגייס לצבא דאעש. באוגוסט האחרון הוא נהרג בסוריה

אא

במהלך החודשים האחרונים עוקבים במערכת הביטחון אחר גילויי התמיכה מצד הפלסטינים והערבים-ישראלים, בארגון הטרור דאעש. בחודש האחרון התפרסמו גילויים לפיהם עשרות ערבים-ישראלים כבר הצטרפו לשורות הארגון, וערקו מבתיהם בישראל לטובת אימונים בשטח האויב.

בדיווח ב'מעריב' חושף הפרשן אלון בן דוד, כי עת'מאן עבד אלקיעאן, ערבי-ישראלי, תושב הפזורה הבדואית, שהתגייס לצבא דאעש, ונהרג במהלך קרבות בסוריה, בחודש אוגוסט האחרון, עשה סטאז' ברפואה בבית החולים 'ברזילי' באשקלון - במחלקה הכירורגית. "המחשבה המצמררת שמי שעד לא מזמן ניתח ישראלים, החליף את המנתחים בסכין לעריפת ראשים". כתב בן דוד.

בתגובה לדברים פרסמה דוברת המרכז הרפואה, איילת קדר, את ההודעה הבאה: "הסטאזר עת'מאן עבד אלקיעאן סיים את לימודי הרפואה בירדן, ולאחר שעבר את בחינות ההסמכה לקבלת רישיון זמני במדינת ישראל - החל בפברואר לבצע סטא'ז במרכז הרפואי ברזילי. הוא בחר לבצע חודש בחירה בבית החולים סורוקה והיה אמור להתחיל במאי 2014. בחודש זה אבדו עקבותיו והוא לא התייצב בבית החולים סורוקה.  גורמי ביטחון פנו אלינו וחקרו לגביו ואז נודע לנו שהוא בחר להצטרף לשורות דאעש".

 

תגיות:ארגון דאעש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה