חדשות בארץ

שלומית בונה סוכה - באפליקציה

אם אתם קצרים בזמן, או פשוט מתעצלים לצאת בערב החג העמוס לרחובות, למה שלא תבנו סוכה דרך האפליקציה?

אא

הם מבית מסורתי, עם כבוד לכל דבר שבקדושה, אבל מצוות סוכה זוכה אצלם כבר עשרים שנה לחביבות מיוחדת. אבנר ברנוי, 52, אשתו סימה, ואחיו של אבנר, צביקה בוכריס, 50. במשך השנה כולה הם נוסעים ממקום למקום בעולם, תרים אחר חידושים ופיתוחים כדי לשכלל את המפעל שלהם, סוכות ירושלים.

"האושפזין אצלנו כל השנה", אומר בוכריס להידברות. "אפשר לומר שמצוות הסוכה היא בדמנו ממש. במשך כל השנה אנחנו עמלים וחושבים על אפשרויות פיתוח שיהפכו את המצווה לנוחה וחביבה. זה א-לי ואנווהו מכל הבחינות".

השלב הראשון השלב הראשון

השלב השני השלב השני

השלב השלישי השלב השלישי

פעם זה פיתוח מיוחד לילדים, שכולל סוכה מיוחדת שנפתחת ומתקפלת, והילדים יכולים לקבל בה הרגשה של סוכה אישית שלהם, פעם זה שכלול בדפנות, והפעם, אולי כצעד מתבקש לדור הטכנולוגיה, הם פתחו אפליקציה מיוחדת, שתעזור לכם לקנות סוכה בצורה המהירה והמעניינת ביותר. כבר לא צריך לצאת בערב החג העמוס ולהידחף בין עשרות אנשים, להתקשר לאישה שתבדוק בבית מה המידה המדוייקת, כי הפתק נשכח בבית, היום הכל דרך האפליקציה.

"עצב זאת בעצמך", נקראת האפליקציה, שדרכה אפשר מכל מקום - פשוט להזמין סוכה עד לבית. במסך אינטראקטיבי במיוחד תוכלו לבחור גודל דפנות, סכך, קישוטים, ובמחיר נוסף גם תקבלו הכל עד לפתח הבית. סימה ברנוי מסבירה: "האפלקציה הינה פיתוח מיוחד במינו, והיא נותנת הנגשה מושלמת מהבית למפעל הסוכות. על המסך מוצגים בצורה מוחשית ביותר מגוון הבדים, הסכך והאביזרים הנלווים האפשריים - ובלחיצת כפתור ניתן לעשות הדמיה מושלמת של הפריטים שרוצים - עם חישוב מדוייק של המחיר הסופי. מה שהעלה את הצורך לאפלקציה היא העובדה שיש למעלה מ- 20 סוגי דפנות לסוכה, ואין ספור אפשרויות. האפליקציה מאפשרת קבלת תמונה אמיתית  וכל בני המשפחה יכולים להיות שותפים בבחירה לפי הטעם האישי – וללא צורך לצאת לחנות".

תגיות:בניית סוכהחג הסוכות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה