תרבות יהודית

על אמונה ואמנות: הציורים של אורית מרטין

אורית מרטין, ציירת ירושלמית מיוחדת, משתפת בציורים פרי עטה, שהיא מכינה בטכניקה מיוחדת, ומוסיפה לכל ציור הסבר מילולי רוחני. הפעם: הציור "נתיב האור"

אא

נתיב האור

בציור "נתיב האור" אנו רואים אדם העומד בתוך מערבולת, ומעליו נפתח נתיב של אור.

את המערבולת הזו, אנחנו מכירים היטב מהמציאות שלנו. סחף החיים של אינסוף מטלות, מבול של מידע, התחייבויות, משימות, הפתעות בלתי רצויות, התמודדויות קטנות וגדולות וניסיונות בכל תחום.

העולם שבפנים, והעולם שבחוץ, גועשים ומתגוששים, ולנפש אין מנוחה. ההרגשה היא כמו שאתה נסחף אל תוך מערבולת שאין לך עליה שליטה. הסחף הזה מאיים, הוא לא נותן לך לשבת בשקט אפילו רגע. אתה נע ונד. מרים ראש לשמיים וצועק מעמקי נשמתך "עד מתי?" ובאותו רגע, נפתח נתיב האור...

אותו רגע של אמת, היה מפתח להבנה חדשה. פתאום אתה מבין שרק כך, דרך הטלטול הזה - מתגלה לפניך סוד, שאין לו שם ואין לו הגדרה. סוד של קירבה ל"עצמי" האמיתי שלך, להיותך נברא בצלם אלוקי, ולמי שברא אותך. להיותך מודרך ומושגח בכל מערבולות החיים.

באותו רגע, כל מערבולות החיים מתכנסות אל נקודה אחת שמגלה את ה"אני" האמיתי שלך. אתה יודע באותו רגע, שכל המערבולות האלו באו אליך, רק על מנת שתוכל לבטא ולהוציא לגילוי את הכוח הרוחני שלך, הכוח האלוקי שבורא עולם טמן בך. הוא הפקיד בתוכך זרע של אור, וכל מה שקורה לך זהו רק מצע הגידול של זרע האור.

הוא לא עזב אותך לרגע. הוא משקה אותך, ומגדל אותך באהבה אינסופית. פותח לך נתיב של אור בכל רגע נתון  על מנת שתביא לגילוי את אורך הפנימי – שהוא אורו.

רוצים לראות ציורים נוספים של אורית מרטין, הציירת? תוכלו לבקר ישירות באתר שלה 

 

תגיות:תרבות יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה