חדשות בעולם

בושה: נתניהו סעד במסעדת חזיר

מבוכה בקרב הקהילה היהודית בארצות הברית: ראש הממשלה שמייצג מדינה יהודית, בחר לסעוד בפרהסיא במסעדה שמגישה פירות ים ובשר חזיר

אא

בזמן שראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, יצא לביקור מדיני חשוב בארצות הברית, שכלל נאום באו"ם, ניצל האחרון את ביקורו לפגישה ידידותית עם חבר אישי, המיליארדר שלדון אדלסון.

מלבד הבלגן שעורר ביקורם של השניים, במסעדה יוקרתית במרכז מנהטן, מאחר ורחובות נסגרו, וצלפים הוצבו על גגות הבניינים, עלתה פגיעה חמורה בציבור גדול של אנשים, כשהבינו באיזו מסעדה סעד את לבו ראש הממשלה היהודי.

נתניהו נואם באו"ם נתניהו נואם באו"ם

מסעדת Fresco by Scotto היא מסעדת טריפות לכל דבר, שמציעה בתפריט מגוון רחב של בשר וחלב, וכן בשר חזיר. בין יתר המנות בתפריט, מוגשים לסועדים ברווז ממולא גבינה קשה, בשר חזיר בצורות שונות, ועוד מאכלי גבינות שונים על מצע נקניקים ופסטרמות.

בשיחה עם אתר "כיכר השבת", הביעו גורמים בקהילה היהודית בארצות הברית, תחושת בושה למראה ראש הממשלה של ישראל - שמייצג מדינת יהודים, סועד בפרהסיא במסעדה שידועה במאכלי הטרפות שלה - פירות ים, סרטנים, ובשר חזיר.

"אנחנו מצפים מאדם הנושא בתפקיד הכי רשמי שמייצג את ישראל לנהוג כבוד באוכלוסייה האורתודוקסית הגדולה באמריקה ולפחות לשמור על מראית עין שתכבד את הציבור הזה ואת כללי המנהג היהודי", מסרו הגורמים.

תגיות:חילול שבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה