חדשות בארץ

גינה את חוטפי הנערים ונאלץ לברוח לחו"ל

לאחר החטיפה בגוש עציון העלה נער ערבי סרטון לרשת, בו הוא מגנה את החטיפה וקורא להשיב את הנערים לביתם. בעקבות איומים על חייו, גם מצד משפחתו, נאלץ הנער לברוח לחו"ל

אא

נער ערבי ישראלי אמיץ במיוחד, העלה סרטון מחאה לאחר חטיפתם של שלושת הנערים בגוש עציון, גיל-עד שער, אייל יפרח ונפתלי פרנקל. בסרטון הוא דיבר בשלוש שפות: ערבית, עברית ואנגלית, גם גינה את מעשה החטיפה, כינה את החוטפים טרוריסטים, וקרא לתומכים בהם פחדנים. הוא דרש להחזיר את החטופים, והבהיר כי החטופים היו יכולים להיות כל אחד אחר בישראל, אפילו הוא וחבריו.

 

הנער, מצפון הארץ, שיתף את הסרטון ברשתות החברתיות, ומאז לא הפסיק לקבל איומים על חייו. אומנם בסרטון הצהיר על כך שהוא מוסלמי, אם כי בנוסף, הוא אזרח ישראלי שנאמן למדינה ולערכי הדמוקרטיה שהיא מייצגת. בין האיומים שספג, היו גם קרובי משפחה של הנער, עד שלבסוף נאלץ לעזוב את בית אמו ולהתחבא, בשל סכנה שאורבת לחייו. את מגוריו החדשים הוא העתיק לחו"ל.

בדף שפתח ברשת החברתית פייסבוק, הסביר כי את החשבון הקודם שלו נאלץ לסגור בעקבות האיומים. אמו של הנער הגיבה על עזיבתו החשאית: "הוא אדם נהדר ולא עשה רע לאיש מעולם. היחס שהוא מקבל אינו הוגן. גם היחס אלי הוא כאילו הרגתי מישהו. אנשים מפנים לי את הגב ולא מדברים איתי. לא מגיע לנו היחס הזה".

תגיות:חטופיםמלחמה בדרוםארגון חמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה