חדשות בארץ

שני מאסרי עולם לאישה שחנקה את בנותיה למוות

מיכל אלוני חנקה את שתי בנותיה הקטנות למוות לפני כשלוש שנים. הבוקר (רביעי) נגזרו עליה שני מאסרי עולם

אא

מיכל אלוני, 40, שחנקה למוות את שתי בנותיה, נטלי בת שש, ורוני בת ארבע, לפני כשלוש שנים, הודתה במעשה והורשעה. הבוקר (רביעי) גזר עליה בית המשפט המחוזי בלוד, שני מאסרי עולם.

פרקליטתה של אלוני, עו"ד אורית חיון, ביקשה להקל בעונשה בשל מצב נפשי רעוע בו היא נמצאת, אך הרכב של שלושה שופטים פסק כי לא הוכחה "הפרעה נפשית חמורה" שפגעה ביכולתה להבין את מעשיה.

"מדובר במעשי רצח אכזריים שבוצעו בבנותיה הקטנות של הנאשמת, חרף התנגדותן ובכיין, כאשר הרצח של רוני ז"ל נעשה לעיני נטלי ז"ל, והאחרונה נפחה את נשמתה לאחר שהטילה את מימיה במיטה", ציינו השופטים. "מדובר באכזריות שאינה מצדיקה הפעלת שיקול דעתו של בית המשפט ומתן 'סעד מן הצדק' לנאשמת".

אלוני הודתה כי חנקה למוות את בנותיה באמצעות גרב, בזו אחר זו. לפי חוות דעת הפסיכיאטר המחוזי, הייתה אחראית למעשיה בעת ביצוע הרצח. על אף שבעברה נחשדה כסובלת מבעיות פסיכוטיות. פרקליטתה ביקשה להפחית את העונש בשל מצבה, שכן קשה היה לה להבחין בין טוב לרע. אלא שאלוני הוגדרה כנורמטיבית, כיוון שמעולם לא התאשפזה בשל ליקויים נפשיים, ולא טופלה או אובחנה בוודאות כסובלת מהפרעות.

בבית המשפט העידה אלוני כי בחודשים שקדמו לרצח הרגישה ב"בכוח עליון רע", וביום הרצח ראתה "שטן שחור". עוד תיארה אלוני "כוח נורא בחדר, שבן אנוש לא יכול להבין".

"ביקשתי שהשטן ייקח אותי. שמעתי קולות וצפצופים באוזניים. לפני כל זה ניסיתי למות. לא הצלחתי לחנוק את עצמי. ואז הוא הכריח אותי לעשות את מה שעשיתי. נשכבתי על הרצפה והתחננתי שהוא יעזוב אותנו בשקט. הרגשתי שהחדר מסתובב. ביקשתי לא לעשות כלום, אבל הוא הכריח אותי. הייתי צריכה לחנוק את שתיהן".

תגיות:מאסרהורים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה