חדשות בארץ

התקלה החמורה במטוס אל על שהקפיצה את נתב"ג

בשל מנוע שכבה באוויר חצי שעה לאחר ההמראה, הוכרז בשדה על מצב חירום. הדרמה הסתיימה עת שהמטוס נחת בארץ, ו- 194 הנוסעים יכלו לנשום לרווחה. אל על: "החברה רואה בבטיחות הטיסה ערך עליון"

אא

דרמה בנתב"ג: בשעות הלילה הוכרז על מצב חירום בנמל התעופה, זאת לאחר שנודע כי במטוס אל על שהיה בדרכו לטורונטו שבקנדה, חלה תקלה חמורה. המטוס נחת ול- 194 הנוסעים שהיו עליו שלום.

נבדקת אפשרות של הפעלת מוקד 100 אחד לכל הארץ

הסודות הכמוסים של התעשייה נחשפים: הרעל האמיתי שדוחפים לסיגריות

אמש הוכרז בשדה התעופה בן גוריון על מצב חירום לאחר שנודע כי במטוס ישנה תקלה. דבר התקלה נודע לאחר כחצי שעה מזמן ההמראה, עת שקברניטי הטיסה דיווחו לאחר ההמראה כי אחד המנועים כבה באוויר. למקום הגיעו עשרות אמבולנסים של מד"א, אולם לא היה בהם צורך, שכן המטוס נחת.      

ראש מבצעי קרקע בנתב"ג, רמי ניר סיפר ל-ynet לאחר הנחיתה: "הטייס במטוס של אל על לטורונטו הודיע למגדל הפיקוח על תקלה וביקש לחזור לנחיתה. צוות החירום של רשות שדות התעופה וכוחות ההצלה הגיעו למקום והמטוס נחת בשלום. הנוסעים הועברו לטרמינל ושם הם טופלו על ידי חברת התעופה". מאל על נמסר כי בתגובה לתקשורת: "החברה רואה בבטיחות הטיסה ערך עליון ואינה מתפשרת בנושא קלה כחמורה".

"ישבתי בצד ימין של המטוס על הכנף ופתאום מצד שמאל שמענו שני בומים. ראינו ממש אור ואש והיו פיצוצים", סיפרה ל- ynet  הנוסעת שירה ארבל, "הדיילים ממש התחילו להתרוצץ במטוס ומיד הבנו שיש בעיה. אנשים נכנסו לפאניקה והצוות ניסה להרגיע את כולם".

 "הם אמרו לנו לשבת ולחגור חגורות בטיחות. רק אחרי כמה דקות הקברניט הודיע שיש בעיה במנוע השמאלי ושהמטוס חוזר לנחיתת חירום בנתב"ג. הנחיתה הייתה חלקה וכל הנוסעים מחאו כפיים".

יצוין כי גם לפני כשנה נרשמה דרמה בנתב"ג עת כמטוס חברת דלתא נאלץ לבצע נחיתת אונס. 

תגיות:טיסהניסים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה